معینی اطلاعاتش را بیشتر کند، بعد حرف بزند

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

نظری‌جویباری: قلعه‌نویی گفت جمشیدیان را بگیر، بعد گفت خط بزن

معینی اطلاعاتش را بیشتر کند، بعد حرف بزند

چهارشنبه ۲۶ آذر ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – علی نظری‌جویباری در ابتدای فصل جاری به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال انتخاب شد و با بازیکنان به توافق رسید اما حالا مدتی است زمزمه‌های مختلفی شنیده می‌شود در مورد اعتراض هیأت مدیره. روز گذشته هم مسعود معینی گفته بود نظری در گذشته مسائلی به وجود آورد. در همین خصوص با نظری‌جویباری گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

من هیچ مشکلی ندارم و وظیفه‌ام را انجام دادم. آقایان افشارزاده، صاحب‌پناه و توفیقی در جریان کامل همه‌ چیز قرار دارند. مگر من می‌توانم زیرآبی بروم و از خودم کاری انجام دهم؟ هر حرفی که به بازیکنان زده‌ام، از طرف باشگاه بوده است.

مسعود معینی به عنوان عضو محترم هیأت مدیره و دوست گرامی من، اول اطلاعاتش در مورد نقل و انتقالات را زیاد کند، بعد حرف بزند. من اگر احمد جمشیدیان یا داسیلوا یا هر بازیکنی را جذب کرده‌ام، با نظر سرمربی و مدیرعامل تیم بوده است. من که از خودم نمی‌توانم در مورد این مسائل تصمیم بگیرم. آقایان مدیرعامل و سرمربی باید به من بگویند چه کار کنم نه اعضای محترم هیأت مدیره. من به اعضای محترم هیأت مدیره گزارش دادم اما از آنها اجازه نمی‌گیرم.
وقتی نقل و انتقالات شورایی شود، معلوم است کار از مسیر خودش خارج می‌شود. از قدیم هم کارهای نقل و انتقالاتی توسط یک نفر انجام می‌شده. اینکه مشاوره و راهنمایی گرفته شود، خیلی هم خوب است اما وقتی مشاوره‌ای شود، کار اصلاً انجام نمی‌شود.

آن چیزی که در نقل و انتقالات استقلال اتفاق افتاد، نظر مستقیم قلعه‌نویی بود، او گفت احمد جمشیدیان را بگیر که گرفتم و بعد گفت خط بزن که زدم. مگر از خودم کاری کردم؟

اگر آندو تیموریان یا هاشم بیک‌زاده می‌خواهند از استقلال بروند، باید باشگاه خود را معرفی کنند و آن باشگاه با باشگاه استقلال مذاکره کند. عین همین کار را ما در مورد محسن مسلمان، کاوه رضایی و بابک حاتمی انجام دادیم. آندو ۵/۱ سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و مگر می‌شود ما به او رضایتنامه بدهیم و بگوییم به سلامت؟ شاید باشگاه بخواهد رضایتنامه آندو را رایگان بدهد، این در اختیار خودشان است. این وسط حق و حقوق باشگاه باید لحاظ شود و اگر من حرفی نادرست می‌زنم، بزنند توی دهان من. من به آندو و هاشم گفتم باشگاه معرفی کنند تا برای جدایی مذاکره کنیم. حالا اگر هیأت مدیره محترم تصمیم دیگری دارد صاحب اختیار است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.