مفسدان اقتصادی دانه درشت نباید امنیت داشته باشند

۰۵م اسفند ،

حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: مفسدان اقتصادی دانه درشت نباید امنیت داشته باشند، امیدواریم با اقدامات سه قوه انقلاب بزرگی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور ما بوجود آید.

حجت‌الاسلام “محمد تقی رهبر” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضائی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری باردیگر بر مقابله با مفاسد اقتصادی تاکید کردند که همه دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه کنند.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم با بیان اینکه مسوولان ذیربط باید برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور اقدام کنند، افزود: مجلس، دولت، قوه قضائیه و همه مسوولند تا با مفاسد اقتصادی مبارزه کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۰ سال قبل هم دربارهٔ سوء استفاده‌های مالی و اقتصادی در قالب منشور اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی اخطار دادند، اظهارداشت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید عملی شود و تنها به زدن یک پلاکارد و برگزاری سیمنار خلاصه نشود.

حجت‌الاسلام رهبر ادامه داد: مفسدان اقتصادی دانه درشت نباید امنیت داشته باشند، امیدواریم با اقدامات سه قوه انقلاب بزرگی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور ما بوجود آید.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید با حمایت از تولید داخلی، مجاری درآمدها کنترل شود، در قوانین کشور برای همه جرایم اقتصادی مجازات خاصی تعیین شده که با توجه به آن می‌توان این جرایم را کنترل کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.