مقابله با بدحجابی را از ادارات دولتی آغاز کنیم

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت – ۱۱:۵۳:۰۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

امام جمعه نجف آباد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی تصریح کرد: اولین گام جدی در راستای مقابله با بدحجابی در جامعه باید از ادارات دولتی آغاز شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، امام جمعه نجف آباد  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: باید بانک ها و ادارات دولتی که از بودجه بیت المال ارتزاق می کنند، نسبت به مساله عفاف و حجاب کاملا جدی و حساس باشند.
وی با تاکید بر این که نباید در مقابله با معضل بدحجابی کوتاهی کرد، گفت: نهادهای دولتی و حاکمیتی می بایست با اجرای روش های خوب و نیز نظارت کافی به تحکیم فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کمک کنند و به ویژه در بحث تکریم ارباب رجوم و نظام تشویق و تنبیه ، این مهم را مورد توجه خویش قرار دهند.
مسئول مدرسه علمیه جامع الامام المنتظر نجف آباد همچنین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از جاهای بسیار مهمی که باید مقابله با بدحجابی را در آن جدی گرفت، بازار است؛ در بازار و دیگر اماکن عمومی که نیروی انتظامی هم حضور بسیار خوبی دارد می توان با پختگی و ارایه آموزش های لازم، برخورد مناسب و مقتضی را با افراد بدحجاب داشت.
وی در ادامه به اهمیت فرهنگ سازی در نهاد خانواده اشاره کرد و افزود: خانواده ها، حوزه های علمیه و دانشگاه و نیز رسانه ملی نقش بسیار مهمی در نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دارند.
حجت الاسلام و المسلمین حسناتی همچنین با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح تذکر لسانی در بازار شهرستان نجف آباد بیان داشت: دو سه سالی است که حدود یک صد نفر از خواهران و برادران متدین در قالب این طرح در بازار نجف آباد و تحت نظارت مجموعه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به فعالیت مشغول هستند و همکاری و تعامل بسیار خوبی هم با نیروی انتظامی و اصناف دارند.
وی یادآور شد: فعالیت این گروه بسیار هدفمند و پخته و عمدتا ناظر به رویکرد فرهنگی است و به لطف الهی نیز تاکنون آثار بسیار خوبی به همراه داشته است به گونه ای که بسیاری از خانواده ها و بازاریان از اجرای این طرح ابراز رضایت مندی کرده اند.
امام جمعه نجف آباد در خاتمه گفت: با اجرای طرح تذکر لسانی، بیش از ۳ هزار نفر در شهرستان ارشاد و مشاوره شده اند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۰۱۱۵۳۰۲۹۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.