مقابل ذوب آهن فقط به سه امتیاز فکر می کنیم

۱۷ام بهمن ،

به نقل از ایرنا،حسین فرکی اظهارداشت: این بازی برای هر دو تیم سخت و دشواراست، زیرا ما قصد بالاکشیدن خود از جایگاه سومی به مکانی بهتر ازآن را داریم و تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که جایگاه خوبی در ته جدول ندارد، بدنبال کسب امتیاز ازاین بازی است .

وی اضافه کرد:ما باید نهایت تلاش خودرا برای گرفتن سه امتیاز مقابل ذوب آهن بکار گیریم ، چرا که ذوب آهن، تیم هماهنگ وخوبی است و به رغم اینکه اخیرا خوب بازی می کند، ولی نتیجه نمی گیرد .

فرکی اظهارداشت:بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار با تیم ذوب آهن آمادگی لازم را دارند،به همین دلیل آنان مترصد می باشند تا با کمک وتشویق هواداران خود سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

وی افزود:بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان بواسطه تمرینات منظم و بازیهای هماهنگی که توام باموفقیت دربرابرحریفان خوددر ۱۶هفته اخیر انجام داده اند از روحیه وانگیزه بالایی برخوردارند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان اظهارداشت: بازیکنان این تیم بدلیل خاطره بدی که دربازی رفت مقابل ذوب آهن دارندوداوری سبب شد تا بازی برده را باشکست تعویض کنند، مصصم می باشند تا خاطره بد آن شکست را با برتری دربرابر حریف به باد فراموشی بسپارند.

وی گفت:ازتیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شناخت کامل داریم بهمین خاطر به بازیکنان خود گفته ام چگونه در برابر حریف بازی کنند.

فرکی اظهارداشت:برای این بازی بازیکن محروم نداریم وتمامی بازیکنان خودرا دراختیار داریم .

درحال حاضر تیم فوتبال فولاد خوزستان با ۴۲ امتیاز در مکان سوم وتیم ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

دیدار این دو تیم ازهفته بیست وپنجم لیگ برتر باشگاه های ایران روزجمعه ساعت ۳۰/۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.