مقابل مس بدترین بازی فصل‌مان را ارئه کردیم

۱۲م دیماه ،

یعقوب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل مس کرمان گفت: یکی از بدترین بازی‌های فصل‌مان را انجام دادیم و به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتیم. امیدواریم در دیدار آینده مقابل آلومینیوم این نتیجه را جبران کنیم.

وی در مورد کسب ۴ امتیاز در آغاز نیم فصل به وسیله تیم نفت تهران اظهار داشت: ما در ۵ بازی آخر نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم. در ۳ دیدار من محروم بودم و از طرف داوری نیز تیم ما مورد اجحاف قرار گرفت، در دیدار مقابل سپاهان بازی ۳بر یک برده را ۴ بر ۳ باختیم و کمی هم بدشانس بودیم. تیم ما جوان است امیدوارم در نیم فصل دوم با نفرات خوبی که جذب کردیم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

کریمی در مورد فشردگی مسابقات لیگ برتر خاطر نشان کرد: با بازیکنان که صحبت می‌کنم اکثر آنها از این مسئله خسته می باشند، فشار بازی‌ها خیلی زیاد است با این شرایط در جام حذفی هم باید به میدان برویم اما چاره‌ای نیست و تلاش می‌کنیم تا در تمامی مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنیم.

هافبک نفت تهران در مورد وضعیت نه چندان خوب چمن استادیوم ورزشگاه دستگردی و اینکه آیا این مسئله برای آنها دردسرساز نشده است، گفت: زمین این ورزشگاه کیفیت خوبی ندارد اما در تمامی ورزشگاه‌های ایران چنین شرایطی حاکم است و دیگر به این مسئله عادت کرده‌ایم.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: بازی سختی است و در خانه حریف به میدان می‌رویم البته آمار نشان داده در دیدارهای خارج از خانه نتایج بهتری کسب کردیم و امیدوارم در این مسابقه نیز دست پر از میدان خارج شویم.

کریمی در مورد اینکه چقدر امیدوار است بتواند به اردوی تیم ملی دعوت شود و در ۳ دیدار حساس مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل به میدان برود، تصریح کرد: در بازی‌های غرب آسیا تمام تلاشم را کردم تا بهترین نمایش را ارائه کنم دیگر این مسئله به نظر سرمربی بستگی دارد و من همیشه سعی می‌کنم در بهترین شرایط باشم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.