مقامات بحرینی در جمع شورشیان سوری

جام جم آنلاین: شبکه‌های اجتماعی تصاویری از برخی نمایندگان مجلس بحرین منتشر کردند که آنها را در جمع تروریست‌های سوری نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این تصاویر که توسط یکی از اعضای این گروه چهار نفره در صفحه فیس بوک وی منتشر شده، نایب دوم مجلس بحرین که عضو جمعیت موسوم به اصاله در این مجمع‌الجزایر است، نیز حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه المنار لبنان، علاوه بر عادل المعاوده، عبدالحلیم مراد رئیس فراکسیون اصاله در مجلس بحرین به همراه حمد المهندی و فیصل الغریر در جمع یک گروه از تروریست‌های مسلح سوری دیده می‌شوند.

نکته جالب در مورد حضور این چهار نماینده مجلس که از جریان وهابی حاضر در مجلس مجمع‌الجزایر بحرین هستند، نحوه لباس پوشیدن آنها است که مانند شورشیان لباس پوشیده‌اند.

عبدالحلیم مراد در صفحه خود در توییتر حضور این گروه چهار نفری را به عنوان «هیئت پادشاهی بحرین» نامید و اعلام کرد « ما تعمد داشتیم تا خود وارد شده و کمک‌های مردم بحرین را برای تجهیز مجاهدین و برادرانمان در ارتش آزاد به دست آنها برسانیم.»

ادعای این نماینده وهابی در مورد کمک‌های مردم بحرین در حالی صورت می‌گیرد که ۷۲درصد جمعیت بحرین را شیعیان تشکیل می‌دهند و خود به مدت یک سال است به شدت از سوی نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه و اشغالگران سعودی سرکوب می‌شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.