مقام معظم رهبری در حال پی‌ریزی یک تمدن اسلامی تازه در جمهوری اسلامی ایران می باشند

۳۰م دیماه ،

149-9.jpg

جانشین فرمانده کل ارتش اظهار کرد: ارتش معنویت‌محور، از نظریه‌های ماندگار فرماندهی معظم کل قواست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی در مراسم بدرقه ناوگروه بیست و چهارم نیروی دریایی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بر عرشه ناو خارک گفت: این نظریه ارزشمند مقام معظم رهبری به معنای این نیست که سایر شاخصه‌ها از درجه اهمیت کمتری برخوردارند بلکه برجستگی‌های خاص اعم از علم، انضباط، تخصص، روحیه‌های جهادی فداکارانه، پادررکابی، ایثارگری برای آرمان‌های والا همه باید در حرکات، رفتار و گفتار ما ظهور و بروز پیدا کند.

وی با اشاره به مراسم تحلیف و جشن سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که شهریور ماه امسال در دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، تصریح کرد: این مراسم شخصیت ویژه‌ای برای دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ایجاد کرد که یک امتیاز و برجستگی محسوب می‌شود و ان‌شاءالله با روحیات بسیار خوب، قلبهای مؤمن دانشجویان و مدیریت فرماندهان، این شخصیت حفظ شده و ارتقا خواهد یافت.

موسوی با تأکید بر اهمیت سفر کارورزی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) به آبهای آزاد، خطاب به آنان خاطرنشان کرد: محیط بین‌المللی نسبت به سالهای قبل با حساسیت و دقت بیشتری شما را زیرنظر دارد و از طرفی دیگر شما تحت نظارت فرشتگان الهی قرار دارید و شما مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد و در مبارزه با دزدان دریایی پیشگام میباشید.

جانشین فرمانده کل ارتش، نجات کشتی چینی و نجات کشتی ایرانی خارج از محدوده مأموریت تعیین شده، رخدادهای منطقه و شکست‌های رژیم صهیونیستی را از جمله اتفاقاتی دانست که سبب تمایز مأموریت‌های امسال با سال قبل می‌شود و گفت: تمام مسئولان و مقامات ذیربط کشور پیگیر انجام مأموریت شما دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) می باشند.

وی اضافه کرد: شما باید به چشم یک مأموریت جهادی تمام و کمال به این مأموریت نگاه کرده و با حفظ شرایط جهادی همه سختی ها را به جان بخرید و این مأموریت را به مأموریتی دلچسب و گوارا تبدیل کنید.

موسوی افزود: فرماندهی معظم کل قوا، نیروی دریایی را به عنوان یک نیروی راهبردی معرفی فرمودند و من با شواهد و قرائن اطمینان دارم که حضرت آقا در حال پی‌ریزی یک تمدن اسلامی تازه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند و یکی از عناصر اصلی این تمدن، نیروی دریایی و جمعی است که در اینجا حضور دارند مشروط بر اینکه همه ما آنچه که منویات فرماندهی معظم کل قوا است را بخوبی و با تمام توان اجرا کنیم تا این تمدن شکل بگیرد. در آنصورتآیندگان در مقابل این تمدن سر تعظیم فرود خواهند آورد.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان خطاب به دانشجویان گفت: قبل از اعزام به این سفر برای این مأموریت که یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود نیت کنید و برای تمام مأموریت‌های آموزشی این نیت را تکرار کنید.

بر اساس این گزارش، ناوگروه بیست و چهارم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سبلان به منظور تأمین امنیت منطقه و برقراری امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش، منطقه یکم دریایی بندرعباس را به مقصد آبهای آزاد و بین‌المللی ترک کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.