مقاومت در قبال جنایات رژیم صهیونستی ساکت نمی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه میدل ایست آنلاین، “صلاح البردویل” عضو حماس گفت: ما از ملتهای عربی به ویژه انقلابیونی آنها می خواهیم که خشم خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

وی خواستار اقدامات اقتصادی و حقوقی علیه رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات این رژیم در به کارگیری سلاح کشنده، قتل شیرخواران  و ویران کردن خانه ها بر سر ساکنان آن شد.

البردویل بیان کرد: اوج گیری حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خوی جنایتکارانه این رژیم علیه ملت فلسطین را آشکار می کند، زیرا هواپیماهای رژیم فقط به قتل سالخوردگان اقدام نمی کنند، بلکه به شیرخواران نیز رحم نمی کنند.

وی بیان کرد: علت این حملات رژیم صهیونیستی سکوت کشورهای عربی، همسویی آمریکا و مواضع شرم آور جامعه بین الملل است.

البردویل ضمن تاکید بر پایداری در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تهدیدهای رژیم صهیونیستی ما را نمی ترساند، بلکه عزم ملت فلسطین را برای مقاومت در برابر این رژیم افزایش می دهد.

از سوی دیگر “فوزی برهوم” سخنگوی حماس نیز گفت: حمله موشکی گردانهای عزالدین قسام به اسرائیل چند ساعت پس از حملات جنگنده های اسرائیلی به غزه حاوی این پیام است که حماس و مقاومت در قبال خون فلسطینی ها ساکت نمی ماند.

وی افزود: هدف افزایش حملات این است که آنها هر جای حتی در مرز مصر یا اردن یک اسرائیلی کشته شود باید از غزه و مقاومت تاوان بگیرند که این قابل قبول نیست.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: سکوت ما نشانه قدرت و واکنش ما نشانه هوشیاری ماست.

این در حالی است که “احمد الترک” یک تحلیلگر فلسطینی گفت: اوضاع مصر به نفع حماس تغییر کرده است و حماس دیگر در برابر حملات اسرائیل ساکت نمی ماند.

وی افزود: بعید است که جنگی جدیدی در جبهه غزه آغاز شود، زیرا اسرائیل نمی خواهد مصر را در دوره انتقالی تحریک کند.

شایان ذکر است در حالی که حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس حدود پنجاه موشک به اهداف صهیونیستی شلیک کرده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.