مقاومت در هر جنگ آتی پیروز خواهد بود/شکست دشمنان در نابودی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود در جشن ششمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه اظهار داشت : صهیونیست ها به خیال خود تصور می کردند می توانند حزب الله را در جنگ ۳۳ روزه همانند جنگهای خود با اعراب در سال ۱۹۶۷ میلادی شکست دهند، اما محاسبات آنها غلط بود و آنها در برابر رزمندگان مقاومت شکست خوردند.

وی افزود : مقاومت با هوشیاری و هوشمندی و اقتدار، پیشرفتهای قابل توجهی در زمینه های دفاعی، سیاسی و امنیتی کسب کرده است، مقاومت توانست تحرکات و اقدامات صهیونیستها را رصد کند، صهیونیستها در جنگ ۳۳ روزه گمان می کردند می توانند بخشی از قدرت حزب الله را نابود کنند که در این راه ناکام ماندند.

به گفته نصرالله، مقاومت به طور مستمر، تحرکات اشغالگران قدس را زیر نظر دارد و به نفع دشمن صهیونیستی است که از شکستها و ناکامی های گذشته عبرت بگیرد و دیگر مرتکب حماقت نشود.

دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد : ما در هر جنگی که در آینده رخ دهد، چه جنگی که انتظارش را داریم و چه جنگ غافلگیرکننده و غیرمنتظره، ضربه کاری را به دشمن وارد خواهیم کرد و در مقابل حملات غافلگیرکننده دشمن، ما هم دست به حملات غافلگیرکننده خواهیم زد.

نصرالله با اطمینان بخشیدن به ملتهای منطقه درباره اقتدار و توان مقاومت برای دفع هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار داشت یکی از دستاوردهای بزرگ جنگ ۳۳ روزه، این است که افراد با تدبیر و با اراده و توانمندی در اختیار داریم که می توانیم در هر جنگی که در آینده رخ دهد، با صهیونیستها بجنگیم.

وی افزود : در جنگ ۳۳ روزه، بیشتر حکام عرب می گفتند سرنوشت حزب الله محکوم به شکست است، حکام عرب مدام برای ما پیغام می آوردند که شما توان رویارویی ندارید، بزرگترین درسی که از جنگ ۳۳ روزه گرفتیم این بود که توانایی شکست دشمن را در هر جنگی داریم.

نصرالله تصریح کرد : ما قدرت آن را داریم که در جنگ بزرگتر در آینده هم به پیروزی برسیم.

دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد : هدف از جنگ ۳۳ روزه، نابودی کل محور مقاومت بود و بیشتر حکام عرب در خدمت خط سازش و رژیم صهیونیستی بودند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل در روزهای پایانی جنگ ۳۳ روزه در مقابل مقاومت به بن بست رسیده است، از همسویی برخی گروههای لبنانی(جریان ۱۴ مارس) با اشغالگران قدس در جریان این جنگ سخن گفت و افزود اگر در لبنان برخی گروهها خنجرهایی که علیه ما به دست گرفته اند، به سمت دشمن بگیرند، قطعا پیروزیهای ما بزرگتر خواهد بود.

نصرالله با اشاره به جنگ ۲۲ روزه که با ناکامی دیگری برای صهیونیستها همراه شد، اظهار داشت آیا معنای شکست اسرائیل در جنگ ۲۲ روزه، این است که طرحها و توطئه های آمریکایی صهیونیستی پایان یافته است، خیر، آنها پس از هر ناکامی و شکست، برنامه های دیگری را دنبال می کنند.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد : ملتهای منطقه برای آمریکا و اسرائیل هیچ اهمیتی ندارند، آنها به دنبال طرح خاورمیانه بزرگی هستند که رایس از آن سخن گفته بود، آنها هرگز به فکر ملتهای منطقه و حقوق آنها نیستند.

وی با اشاره به جنگ روانی صهیونیستها و حامیانشان علیه حزب الله و تلاش برای شوراندن و تحریک لبنانی ها علیه این جنبش مقاومت گفت : می خواهند حزب الله را در مقابل ملت و دیگر گروههای لبنانی قرار دهند، آنها حزب الله را تروریستی می خوانند والفاظی را که لایق خودشان است، به حزب الله نسبت می دهند.

نصرالله با بیان اینکه در جنگ ۳۳ روزه، موشکهای حزب الله، امان صهیونیستها را بریده بود، گفت : آنها در آن جنگ می گفتند که با تانکهای میرکاوا و جنگنده های اف ۱۶ می توانند حزب الله را نابود کنند، اما جوانان مقاومت، آنها را زمینگیر کردند.

وی تصریح کرد : صهیونیستها که می گفتند در جنگ با اعراب در سال ۱۹۶۷ پیروز شدند، در جنگ ۳۳ روزه و در برابر رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان به شکست خود اعتراف کردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.