مقاومت مردمی از جنس حزب الله لبنان در سوریه شکل گرفته است

۲۰اردیبهشت،

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با اراده راهبردی بشار اسد، مقاومت مرمی از جنس حزب الله لبنان در سراسر سرزمین سوریه شکل گرفته و در حال انسجام است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیممتازنیوز، به نقل از دفتر ویژه رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی ریاست این ستاد طی گفتگویی پیرامون مسایل سوریه، گفت: پیروزی مقاومت در این کشور با محوریت شخص بشار اسد در برابر شرک، استکبار و وهابیون تندرو و نیز مقاومت و هوشمندی شجاعانه او و پشتیبانی ملت هوشیار سوریه به دست آمده است.

فیروزآبادی افزود: تهدید بشار اسد همان خواست اولیه مهاجمین کوردل بوده است بنابراین استکبار سیاسی امریکا و انگلیس همان حرف شکست خوردگان در این صحنه سوریه در برابر مقاومت را تکرار می کنند.

وی با بیان اینکه تنها بشار اسد توانایی تحقق خواست مردم مبنی بر حفظ سرزمین و تمامیت ارضی و استقلال سوریه را دارد، تصریح کرد: خوشبختانه با اراده راهبردی او، مقاومت مرمی از جنس حزب الله لبنان در سراسر سرزمین سوریه شکل گرفته و در حال انسجام است و مردم نیز در مناطق آزاد شده از دست تروریست های تکفیری، بسیج مردمی را لمس کرده اند.

عضو شورای عالی امنیت ملی در پایان با بیان اینکه جنگ در سوریه پایان یافته و امکان تجدید نظر در مواضع استکبار علیه سوریه نیست، گفت: بنابراین بهتر است این دشمنان بیش از این در امور سوریه دخالت نکنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.