مقاومت کارگزاران در برابر رانت خواری و فساد پیشرفت‌ها را افزایش خواهد داد/شعار نه سازش نه تسلیم شعور و باور ماست

۱۱خردادماه،

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما در برابر جهان مقاومت کرده‌ایم؛ می‌توانیم در برابر مشکلات نیز بایستیم و مقاومت کارگزاران در برابر رانت خواری، فساد و تبعیض به پیشرفت‌های ما خواهد افزود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر انتخاباتی خود به رشت در جمع مردم در مهدیه این شهر ضمن تشکر از شعارهای آنها گفت: وقتی ملت به امام راحل ابراز لطف کرده و از او تعریف می‌کردند ایشان احساس نگرانی از لغزش می‌کرد لذا آنچه که در شعارهای شما ابراز لطف به من است اما امیدوارم بنده توجه داشته باشم تا خدای ناکرده دچار لغزش نشویم.

وی ادامه داد: آن چیزی که برگ برنده ماست ۸ هزار شهید گیلان و پایداری و مقاومت مردم است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شعار نه سازش نه تسلیم درست است هرچند این فقط یک شعار نیست بلکه شعور و باور است و ما همه یار رهبری هستیم.

جلیلی افزود: ملت ما تجربه کرده است که تنها راه حرکت و پیشرفت توصل به قرآن و اهل بیت است که بدون هیچ تغییری در ولایت فقیه متجلی می شود.

وی افزود: امروز تبعیت از ولایت فقیه همانند سوار شدن بر کشتی است که انسان‌ها را به جلو حرکت می‌دهد و در دوران حوادث و موج‌های فتنه و دشمنی دشمنان توصل به این کشتی امنیت بخش است و هرکس به هر دلیل خود را از آن دور نگه دارد غرق خواهد شد.

جلیلی اظهار داشت: ما نباید جلوتر از این کشتی حرکت کرده و یا از آن عقب بمانیم بلکه باید همراه با او حرکت کنیم.
 
این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر امروز دنیا با حیرت به ما نگاه می‌کند که چرا علی‌رغم همه فشارها و تنگناهایی که برای ملت ایجاد کرده این ملت متوقف نشده و در موج‌های سنگین حرکت می‌کند به طوری که اول وزیر اسبق ایتالیا به خود بنده گفت ملت شما فقط مقاومت نکرده بلکه پیشرفت هم داشته است.

جلیلی افزود: پیشرفت‌های ما به خاطر گفتمان انقلاب اسلامی و  اسلام نابی است که امام راحل در جامعه حاکم کرده است.

خبر در حال تکمیل است…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.