مقایسه قیمت خودروهای داخلی از خرداد تاکنون/ ۱۹ درصد رشد قیمت در سه ماه

آذرجزایری: براساس این گزارش،خرداد امسال پژو ۲۰۶ تیپ۲ ، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید وفروش می شد در حالیکه این رقم در شرایط فعلی به ۲۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

پژو ۲۰۷ دنده ای، در خردادماه امسال ۲۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در بازار بفروش می رسید که در حال حاضر با نرخ ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید وفروش می شود.
پژو ۲۰۶ اس.دی V9، نیز از رضد قیمتی قابل توجهی طی این سه ماه برخوردار شده است. این خودرو را می توانستید خردادماه ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خریداری کنید اما امروز باید برای خرید یک دستگاه پژو ۲۰۶ اس.دی وی ۹،  ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید. 

اگر در ماه آخر فصل بهار تندر۹۰ E2، می خریدید قطعا سود کرده بودید. چراکه اگر امروز بخواهید همین خودرو را تهیه کنید باید بیش از ۴ میلیون تومان به پول پیشین خود اضافه کنید.
کمترین افزایش قیمت مربوط به خودرو سمند است. این خودرو خردادماه ۱۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان خریدو فروش می شد اما امروز به ۱۵ میلیون تومان رسیده است.
پراید ۱۳۲ و پراید ۱۱ هم رشد قیمتی زیادی نداشتند و تقریبا با حدود ۷ تا ۹ درصد افزایش فیمت همچنان در بازار خریدو فروش می شوند.

/۲۲۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.