مقبولیت بالای “بشار اسد” در میان ملت سوریه/ حامیان تروریست‌ها موقعیت متزلزلی دارند

۰۲خردادماه،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: علی‌رغم کارشکنی‌های غرب، ترکیه و برخی کشورهای مرتجع عربی علیه سوریه، مردم این کشور به شدت از دولت خود حمایت می‌کنند.

” محمدحسن قدیری‌ابیانه ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به توافقنامه موشکی میان مسکو و سوریه گفت: سوریه با در اختیار داشتن موشک‌های F300 توان آسیب‌زدن به هواپیماهای مهاجم را خواهد داشت.

وی به آسیب‌پذیری معارضین تروریست در جنگ‌ زمینی اشاره داشت و تصریح کرد: جنگ‌ زمینی هزینه‌های نظامی غرب را افزایش داده، ضمن اینکه حمله هوایی، امکان گروگان‌گیری توسط معارضین تروریست را کاهش می‌دهد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه غرب و رژیم غاصب صهیونیستی حاضر نیستند با ریسک کردن موقعیت خود را به خطر اندازند، اظهار داشت: با توجه به اینکه ارتش سوریه در حال تجهیز نیروهایش است بنابراین حامیان اصلی معارضین تروریست حاضر نیستند با ریسک کردن موقعیت خود در منطقه را تحت تاثیر قرار دهند.

وی به حمایت اکثریت مردم سوریه از بشار اسد اشاره داشت و افزود: علی‌رغم کارشکنی‌های غرب، ترکیه و برخی کشورهای مرتجع عربی علیه سوریه، مردم این کشور به شدت از دولت خود حمایت می‌کنند و در حال حاضر ۷۵ درصد نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد همچنان بشار اسد از مقبولیت بالایی در میان مردم کشورش برخوردار است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با بیان اینکه غرب و رژیم غاصب صهیونیستی برای تثبیت موقعیت خود در منطقه تلاش‌ می‌کنند، خاطرنشان کرد: ساقط شدن هواپیماهای صهیونیستی از سوی سوریه تا حدودی آنها را بر سر عقل آورد، اما آنها برای جلوگیری از افول خود از هرگونه اقدام جنایتکارانه‌ای علیه ملت سوریه فروگذار نکردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.