مقررات خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان شرکت در آزمون دانشگاه‌ها تغییر کرد

۱۴م آذر ،

معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی ناجا از تغییر مقررات وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد شرکت کننده در آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد ؛ “سرهنگ حجت اله واعظی نژاد” معاون قوانین ومقررات این سازمان از تغییر ضوابط ادامه تحصیل مشمولان در دانشگاه‌ها خبرداد و از داوطلبان مرد شرکت کننده درآزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواست قبل از ثبت نام درآزمون‌، از ضوابط و شرایط ادامه تحصیل اطلاع کامل حاصل کنند.

واعظی نژاد با اعلام این خبر گفت: در قانون اصلاحی وظیفه عمومی مصوب ۱۳۹۰ تغییراتی در ضوابط و نحوه ادامه تحصیل مشمولان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی صورت گرفته که لازم است کلیه داوطلبان مرد شرکت کننده در آزمون سراسری و آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی ، از این ضوابط اطلاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه ضوابط مربوط به نحوه ادامه تحصیل مشمولان در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته تصریح کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی در سایت پلیس به نشانی www.police.ir از ضوابط مورد نظر مطلع شوند.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: در سال قبل تعدادی از داوطلبان به دلیل عدم اطلاع ازضوابط تحصیلی جدید دچار مشکل شده بودند که توصیه می شود برای سال تحصیلی ۹۲ با اطلاع قبلی از ضوابط تحصیلی ، اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.