مقصودی:شرایط مظاهری برای کسب موفقیت بیشتر از دیگران است

‘منوچهر مقصودی’در گفت وگو با ایرنا،خاطرنشان کرد:ملی پوشان بوکس ایران با آمادگی کامل در بازی های المپیک لندن برروی رینگ خواهند رفت و مشکل خاصی برای رویارویی با حریفان ندارند.

وی در خصوص مصدومیت ‘مهدی طلوتی’ عنوان کرد: مصدومیت این بوکسور به طور کامل برطرف و دکتر تیم ملی هم اعلام کرده است که وی می تواند با قدرت به مصاف حریفان برود.

مقصودی در باره اردوهای برگزار شده برای آماده سازی بوکسورهای ایران،اظهار داشت:درداخل کشور تمرینات منظمی را برگزار کردیم و اردوی ایتالیا نیز فواید زیادی برای نفرات ایران داشت.

وی افزود:در این اردو تیم های مطرحی حضور داشتند و بوکسورهای کشورمان نکات زیادی را از قهرمانان مطرح جهان آموختند که در مبارزات سخت به کمک آنها خواهد آمد.

نایب رییس فدراسیون بوکس درخصوص شانس مدال آوری بوکسورهای ایران در المپیک لندن،گفت:به ‘علی مظاهری’ امید بیشتری داریم چراکه وی تجربه حضور در المپیک را دارد و چندین مدال آسیایی را به دست آورده است و چناچه با قرعه خوبی روبرو شود شانس بالایی برای رسیدن به مدال دارد.

وی ادامه داد:مظاهری در المپیک پکن نیز آمادگی خوبی داشت اما در نخستین مبارزه با قهرمان جهان از ایتالیا روبروشد و با اختلاف کمی شکست خورد. گمان می برم در لندن بوکسورهای ایتالیا، کوبا و روسیه حریفان اصلی مظاهری برای رسیدن به مدال هستند.

مقصودی خاطرنشان کرد:دیگر نفرات ایران نیز آمادگی خوبی داشته اما کار سخت تری پیش رو دارند.

تیم ملی بوکس ایران با ترکیب مهدی طلوتی، احسان روزبهانی، امین قاسمی پور و علی مظاهری بامداد امروز چهارشنبه راهی لندن شد.

مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت های بوکس المپیک روز هفتم مردادماه جاری برگزار و مسابقات نیز عصر همان روز آغاز خواهد شد.

ورزشی**۳۷۸۳**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۷۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.