ملاقات با رضا بابک مقابل “شرکت”

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه تلویزیونی “شرکت” به کارگردانی مسعود کرامتی که از اوایل خرداد ماه در لوکیشن اصلی مجموعه کلید خورد به زودی وارد فاز جدیدی از تولید خواهد شد. در این بخش رضا بابک و سحر ولدبیگی بازی خود را آغاز می کنند. گروه تولید تاکنون سکانس هایی را در لوکیشن اصلی مجموعه واقع در دارآباد ضبط کرده اند که در این بخش ها سعید پور صمیمی ، احمد مهرانفر، سحر ذکریا، نیما فلاح، رامسین کبریتی، فریبا نادری، وحید رهبانی و علی عامل جلوی دوربین رفتند.

در لوکیشن جدید مجموعه که مربوط به خانه رضا بابک در نقش پدر نوروز سیر است، سحر ولد بیگی، محمدرضا غفاری و یک بازیگر کودک بازی خواهند داشت و پس از آن ضبط بخش های مربوط به خانه سعید فرجام در لوکیشن اصلی آغاز می شود.که در این بخش ژیلا سهرابی در نقش همسر فرجام مقابل دوربین می رود.

تدوین این مجموعه به صورت هم زمان توسط رضا مطهری آغاز شده است.مجری طرح و تهیه کنندگی شرکت برعهده موسسه فرهنگی هنری حنان فیلم است و در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما
تولید می شود.

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری : مرتضی پور صمدی،مدیر تولید: شهنام شهباز زاده، برنامه
ریز:پریناز هاشمی، مدیر هنری: فاضل ژیان، سرپرست نویسندگان :رضا میهن دوست،طراح صحنه : مهنوش عباسی، طراح لباس:هانیه امیدی،طراح چهره پردازی: مهدیه اعرابی ،صدابردار:داریوش صادق پور،تصویربردار:مهدی اصلانی، تدوین:رضا مدیر روابط عمومی:منصوره بسمل.

فروش اینترنتی بلیت دو نمایش

بلیت دو نمایش “مترسگ” به کارگردانی حسن معجونی و اپرای حافظ به کارگردانی بهروز غریب پور از طریق سامانه فروش اینترنتی بنیاد رودکی به فروش می رسد. علاقمندان می-توانند بلیت نمایش “مترسگ” را برای تاریخ ۱ تا ۶ مرداد و بلیت نمایش “اپرای حافظ” را برای ۲ تا ۶ مرداد از طریق این سامانه خریداری کنند.

اجرای نمایش “مترسگ” به کارگردانی حسن معجونی از ۱۰ تیر در تالار حافظ آغاز شده و همه شب از ساعت ۱۹:۳۰در این تالار روی صحنه است. نمایش “اپرای حافظ” نیز به کارگردانی بهروز غریب پور اجرای خود را از ۱۱ تیر آغاز کرده و همه شب از ساعت ۲۰:۳۰ در تالار فردوسی میزبان تماشاگران است.  


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.