ملاقات سفیر ایران در لبنان با رییس مسیحیان کلدانی لبنان

۱۶م دیماه ،

غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با میشل قصارجی رییس طایفه مسیحیان کلدانی لبنان ملاقات کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) میشل قصارجی رییس طایفه مسیحیان کلدانی لبنان در این ملاقات با تأکید بر ضرورت همزیستی مسالمت‌آمیز پیروان تمامی ادیان و مذاهب در لبنان و منطقه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دولت بزرگی است که نسبت به همه طوایف و گروه‌ها در منطقه و خصوصا در لبنان اهتمامی ویژه داشته و ارتباط خوبی با همه طرف‌ها دارد.

وی با اشاره به حضور مسیحیان کلدانی در ایران و فعالیت کلیساهای کلدانی در شهرهای ایران، از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مسیحیان کلدانی تقدیر کرد.

غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با تبریک اعیاد میلاد حضرت عیسی(ع) و سال تازه میلادی، به اصول و مبادی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مستضعفین و صاحبان حق در جهان اشاره و اظهار کرد: حمایت از مستضعفین و صاحبان حق مختص به پیروان دین و مذهب خاصی نبوده و جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول مدون قانون اساسی و تعالیم دین مبین اسلام وظیفه خود می‌داند نسبت به توسعه عدالت در منطقه و جهان تلاش نماید.

وی حمایت‌های کشورمان از سوریه را در همین راستا ارزیابی و اظهار کرد: در سوریه نیز جمهوری اسلامی ایران همسو با خواسته اکثریت ملت در انجام اصلاحات به رهبری بشار اسد، گام برمی‌دارد و در کنار ملت و دولت سوریه ایستاده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.