ملاقات مارک وب با مرد عنکبوتی در نیویورک

۱۲ام بهمن ،

مارک وب، کارگردان شناخته شده سینما هفته آینده فیلمبرداری دومین قسمت اکشن فانتزی مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز˝ را در نیویورک کلید می‌زند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه دومین قسمت فیلم محبوب و پرطرفدار “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز” را استیو دیتکو بر اساس طرحی از الکس کورتزمن نوشته و طبق برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲” در سال ۲۰۲۴ میلادی برای اکران در سینماهای سراسر جهان آماده شود.

بنابر این گزارش، اکثر صحنه‌های این فیلم ۹۰ میلیون دلاری در شهر نیویورک فیلمبرداری می‌شود و تنها ۱۰درصد صحنه‌های این فیلم در مکانی به جز نیویورک فیلمبرداری خواهد شد. کمپانی کلمبیا پیکچرز به عنوان تهیه‌کننده “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲” دربارهٔ لوکشین دوم این اکشن ابرقهرمانانه و فانتزی هیچ توضیحی نداده است.

به نوشته هالیوودریپورتر، سازندگان “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز۲” دربارهٔ خط داستانی این فیلم هیچ جرئیاتی را برملا نکردند و توضیح در این‌باره را به آینده‌ای نزدیک موکول کردند.

اندرو گارفیلد، مارتین شین، اما استون، جیم فوکس، شیلن وودلی، سالی فیلد، دن دهان، فلسیتی جونز و پائول جیامتی بازیگران دومین قسمت فیلم “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز۲” می باشند.

“مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز۱” (۲۰۱۲) و “۵۰۰- روزهای تابستان” (۲۰۰۹) از جمله فیلم‌های قبلی مارک وب، سینماگر اهل بریتانا است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.