ملاقات چهره به چهره شهردار منطقه ۲۰ با شهروندان در بوستان ولایت

۲۰ شهریور – ۰۴:۱۵:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در دومین نمایشگاه محیط زیست شهری صورت گرفت؛

بزرگنمایی:  

شهردار منطقه ۲۰ در دومین نمایشگاه محیط زیست شهری در بوستان ولایت با حضور در غرفه سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ این منطقه با تعدادی از شهروندان ملاقات حضوری داشت.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، عظیم بابائی شهردار منطقه ۲۰ ضمن حضور در غرفه سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ نمایشگاه محیط زیست شهری بوستان ولایت با تعدادی از  شهروندان ملاقات و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
بابایی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه اساس کار در شهرداری منطقه ۲۰ بر این است که هر شهروند خود را به عنوان شهردار بداند و برای شهر دلسوزی کند گفت: فرهنگسازی در بین شهروندان که خود را برای آبادانی شهر مسئول و  در سود و زیان های شهر سهیم بدانند حائز اهمیت است و شهرداری منطقه ۲۰ در راستای سیاستهای کلان شهرداری تهران، از طریق آموزش شهروندی برای ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان گامهای موثری را برداشته است.
وی با تاکید بر اینکه قبل از رواج فرهنگ تفکیک زباله باید میزان تناژ زباله تولیدی کاهش یابد اظهار داشت: فرهنگ کاهش میزان زباله و تفکیک آن باید از منازل و  خانمهای خانه دار آغاز شود که در همین زمینه از سوی حوزه های اجتماعی ، امور شهری و اداره بازیافت با تشکیل کارگاه های مختلف ،آموزشهای چهره به چهره در منازل و واحدهای تجاری و همچنین استقرار کانکسهای بازیافت اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
بابائی با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست صرفاً در تفکیک زباله از مبدا و بازیافت مواد خلاصه نمیشود ساماندهی آبهای سطحی ، جمع آوری زباله های بیمارستانی، امحاء تبلیغات غیرمجاز شهری را از جمله اقدامات موثر در حفظ محیط زیست خواند و تصریح کرد: به منظور رسیدگی به این معضلات با هماهنگی کلیه ادارات منطقه کمیته ا ی تشکیل شده است.
وی به سرریز شدن ۷۵ درصد آبهای سطحی شهر تهران به این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: این منطقه نسبت به تعبیه و ساماندهی کانال های آبهای سطحی به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و مهار سیلاب اقدام کرده است.
در پایان این مراسم شهردار منطقه و قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ از غرفه های محیط زیست، گل و گیاه، فضای سبز،سلامت، بازیافت، اموزش شهروندی و شهریاران جوان این منطقه در نمایشگاه محیط زیست شهری بوستان ولایت  بازدید کردند .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۰۱۶۱۵۱۲۳۹۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.