ملت ایران با حضور در انتخابات حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زنند

۱۱اردیبهشت،

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بزرگترین حماسه سیاسی ملت ما در سال جاری، حضور حداکثری در انتخابات است و مطمئن هستم ملت با انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهند زد.

به گزارش حوزه امنیتی دفاعیممتازنیوز، سرلشکر یحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم آغاز به کار کتابخانه تخصصی باغ موزه دفاع مقدس و تقدیر از نویسندگان و ناشران حوزه دفاع مقدس ، با اشاره به حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس، گفت: حماسه‌ کاری خارق‌العاده است که تاثیر و ماندگاری طولانی مدت دارد، کاری که تبدیل به یک الگوی فرهنگ‌ساز می‌شود و در مقطعی از زمان رخ می‌دهد و از و یژگی‌های آن جهش تاریخی است که ملتی آن را به وجود می آورد.
وی ادامه داد: حماسه دفاع مقدس نقطه تاریخی برای ملت ما و ملت‌های مسلمان و همه آزادیخواهان جهان بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح تاریخ‌سازی، تمدن‌سازی و فرهنگ‌سازی در مقاطع  مختلف تاریخی پرداخت و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و ۳۴ سال پس از انقلاب  مرحله تازهی از تمدن‌سازی اسلامی را پایه‌گذاری کرد.

سرلشکر صفوی در ادامه به تشریح رابطه دفاع مقدس با حماسه سیاسی و اقتصادی پرداخت و گفت: دشمنان داخلی و خارجی ما موضوع انتخابات را دنبال و به انتخابات آینده چشم دوخته‌اند. امام بزرگوار و مقام معظم رهبری‌مان  شاخص‌هایی را برای انتخاب اصلح تبیین کرده‌اند که توجه به این شاخصه‌ها می‌تواند در انتخاب درست فردی که مدیریت اجرایی کشور را به دست می‌گیرد، بسیار راهگشا باشد.

وی افزود: بزرگترین حماسه سیاسی ملت ما در سال جاری، حضور حداکثری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری است ومطمئن هستم ملت ما، با انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات ،حماسه سیاسی  دیگری را رقم خواهند زد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اضافه کرد: برنده این حماسه سیاسی ملت بزرگ و هوشمند ایران است. ملت هوشمند ملتی است که سخنان دشمنان و فریب کاران را قبول نمی‌کند والبته  ملت ایران ملتی صبور، هوشمند و نجیب است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.