ملت ایران اجازه میدان‌داری به اپوزیسیون نمی‌دهند/ ولایت‌پذیری مردم بارها از سوی استکبار تست شده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم ما با هوشیاری و تکیه به ارزش‌های دینی اجازه میدان دادن به خرده‌پاهایی همچون نبوی را نمی‌دهند تا اصل و فرع مبانی ملی و دینی به خطر بیفتد.

“طیبه محمدیزدی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر “ابراهیم نبوی” از فعالان سیاسی اپوزیسیون مبنی بر مهیا شدن شرایط ایران برای حضور دوباره اصلاح‌طلبان خارج نشین به کشور اظهار داشت: پیرامون اینکه آیا مردم ما پذیرای این فعالان سیاسی خارج‌نشین در کشور هستند یا خیر بایستی گفت ملت ما هیچگاه از منویات رهبر معظم انقلاب، آرمان‌ها، چارچوب و اصول کوتاه نمی‌آیند.   
 
وی با بیان اینکه مردم زمانی پذیرای فعالان سیاسی خارج‌نشین هستند که اصول انقلاب اسلامی و وفاداری به آنرا پذیرفته باشند، ادامه داد: مردم خود جوابگوی کسانی که با خدمت در هر عرصه‌ای اصول انقلاب اسلامی را زیر پا می‌گذارند، هستند، چراکه بابت آرمان‌هایشان، خون، مال و جان داده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ما با هوشیاری و تکیه به ارزش‌های دینی به خرده‌پاهایی همچون نبوی میدان نمی‌دهند تا اصل و فرع مبانی ملی و دینی به خطر بیفتد.

محمدیزدی با بیان اینکه ولایت‌پذیری مردم اصلی بوده که بارها از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم تست شده است، اضافه کرد: وفاداری ملت به انقلاب نیز از الطاف خفیه الهی است و ملتی که با امام(ره)، امت، اسلام و دین و آرمان‌های انقلاب اسلام همبستگی دارند، حاضر نیستند که آنرا با چیز دیگری عوض کنند.   
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان اظهار داشت: اگر ملتی به دنبال سعادت، پیشرفت و تکامل باشد، بایستی رابطه رابطه خود را با خدای خود و رهبری امت مستحکم‌تر کند چرا که در این صورت هیچ غیرخدایی نمی‌تواند ملتی را متزلزل کند.  
 
گفتنی است، “سید ابراهیم نبوی” فعال سیاسی، نویسنده و طنزنویس ایرانی از منتقدان سیاسی خارج از ایران است که در حال حاضر در کشور بلژیک اقامت دارد، وی در اظهارات اخیر خود گفته است: دوماه دیگر تحولاتی رخ می‌دهد که شرایط بازگشت اصلاح‌طلبان خارج‌نشین به داخل کشور مهیا شده و دولت در ایران قوام می‌یابد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.