ملت ایران حماسه سیاسی سال را رقم می‌زند

۱۷فروردین۱۳،

12-332.jpg

رییس دانشگاه بوعلی سینا، گفت: ملت ایران با جریان ‌سیاسی مطلوب خود همواره دست رد به سینه دشمنان زده‌ و در سال حماسه سیاسی حماسه دیگری را به دشمنان نشان خواهند داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدعلی زلفی‌گل با اشاره به در پیش بودن ۲۰ فروردین سالروز فناوری هسته‌ای، اظهار کرد: ملت ایران با واقف بودن به اهمیت و جایگاه انرژی هسته‌ای می‌دانند که ایران چقدر برای هسته‌ای شدن هزینه‌ کرده و چه شهدایی را در این راه داده است.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان راهبردهای اصلی خود را از ولایت فقیه می‌گیریم، افزود: امروز ما وظیفه داریم خواسته‌ها و منویات رهبری را در هر عرصه‌ای عملی کنیم؛ چرا که ما الگوی مسلمانان جهانیم.

رییس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، خاطرنشان کرد: هر ایرانی مسلمان ولایتمدار باید جایگاه خود را برای تحقق بخشیدن به شعارهای سال که مقام معظم رهبری نامگذاری می‌کنند، مشخص کند.

وی حماسه سیاسی ملت ایران در سال ۹۲ را انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا عنوان کرد و گفت: در انتخابات آتی همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم که این امر وظیفه‌ای شرعی برای ماست.

زلفی‌گل بخشی از حماسه اقتصادی مردم را قناعت و صرفه‌جویی عنوان کرد و افزود: مدیریت بحران‌های اقتصادی نیز یکی دیگر از بخش‌های حماسه اقتصادی است که مردم راه مأیوس ساختن دشمنان را نیز با مقابله پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زمینه برای بهره‌مندی از تولیدات داخل فراهم شده است، خاطر نشان کرد: امروز با فراهم شدن زمینه استفاده از تولیدات داخلی کشور، نقش مدیران اجرایی بسیار جدی و مهم است؛ چرا که کنترل واردات کالاهایی که در کشور ما تولید می‌شود، از جمله مواردی است که باید به آن اهتمام کرد.

رییس دانشگاه بوعلی سینا در ادامه، گفت: در جامعه باید قوانینی تدوین و تصویب شود که نتیجه آن قانون، از بین رفتن کشاورزی و صنعت نباشد و اگر ما بتوانیم آمار صحیحی از میزان تولیدات صنعتی و کشاورزی کشور داشته باشیم، می‌توانیم از مازاد محصولات کشاورزی در صنعت فراوری کنیم تا کشاورزان متضرر نشوند، همچنین اشتغالزایی هم صورت گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.