ملت ایران در روز ۲۲ بهمن شعار “مرگ بر آمریکا” را بلندتر فریاد بزنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کار‌شناس مسائل عالی علوم دفاعی-استراتژیک گفت: در شرایطی که دشمنان ما صحبت از گزینه نظامی می‌کنند، بررسی مراکز موشکی و دریافت اطلاعات از آن، برای نقشه‌ریزی‌های جنگی است، البته دشمن در حدی نیست که بتواند تجاوز نظامی به ایران را کلید بزند و ملت ما باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن دفاع از حقوق خود و شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر فریاد بزنند.

“محمدحسن قدیری‌ابیانه” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر درخواست آژانس برای بازدید از تاسیسات کامپیوتری هسته‌ای و مراکز تولید موشک‌های ایران، گفت: تقاضای آژانس تحت نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی برخلاف مقررات بین‌المللی است و ایران هیچ الزامی را برای نمایش مراکز خود نمی‌بیند.   
 
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان ما صحبت از گزینه نظامی علیه کشورمان می‌کنند، بررسی مراکز موشکی و اطلاع از آن برای نقشه‌ریزی‌های جنگی است، البته دشمن در حدی نیست که بتواند تجاوز نظامی به ایران را کلید بزند، زیرا در این صورت بسیار ضرر خواهد کرد.   
 
این کار‌شناس مسائل عالی علوم دفاعی استراتژیک تصریح کرد: در حالی که آمریکا علاوه بر موضوع هسته‌ای ایران توان موشکی کشورمان را نیز زیر سوال برده و می‌خواهد آن را محدود کند، در نتیجه اجازه بازرسی به آژانس برای بازدید از مراکز، با مصالح کشور مغایرت داشته و این موضوع نشان از هماهنگی مسئولین آژانس بین المللی انرژی اتمی با کشورهای غرب دارد.   
 
قدیری ابیانه تاکید کرد: آن‌ها خواستار دریافت اطلاعات از مسئولین هسته‌ای کشورمان نیز شده‌اند که این اطلاعات برای ترور دانشمندان هسته‌ای ما در نظر گرفته شده است. همچنین در گذشته از اطلاعات قبلی برای ترور بعضی دانشمندان کشورمان استفاده کرده‌اند.   
 
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عرصه‌های آفرینش حماسه سیاسی است، گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی باید پرشکوه‌تر از گذشته باشد و هرچه دفاع از حقوق ملت ما از جمله حقوق هسته‌ای بلند‌تر فریاد زده شود و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی طنین بیشتری بیابد، موقعیت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی تقویت و دشمن را از به استیصال کشاندن ملت ایران ناامید‌تر می‌کند.   
 
این کار‌شناس مسائل عالی علوم دفاعی استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار ملی در ۲۲ بهمن نه تنها یک وظیفه دینی و ملی است، بلکه یک وظیفه عقلانی در راستای مصالح کشور بوده و جنبه بازدارنده در مقابل توطئه‌های مختلف از جمله تحریم‌ها و تهدید‌ها است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.