ملت بر هر مانعی غلبه می‌کند

جام جم آنلاین: رییس جمهور گفت: روح جمعی و یگانه‌پرستی ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی زنده شده و این ملت در حال حرکت به سوی قله‌های عزت، سعادت و پیشرفت هستند و در این مسیر با همدلی و برادری بر هر مانعی غلبه خواهد کرد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،دکتر محمود احمدی نژاد عصر امروز در ادامه برنامه‌های سفر به استان خراسان رضوی در اجتماع پرشور مردم شهرستان تربت‌‌حیدریه با انتقاد از رفتار بی‌ادبانه و توهین‌آمیز مستکبران در برخورد با ملت ایران، خطاب به بدخواهان و دشمنان ملت ایران گفت: زمانی که شما هیچ ارزشی برای انسان ها قائل نبوده و مانند وحشی ها برای کشته شدن برده‌ها به دست یکدیگر مسابقه برگزار می‌کردید، ملت ایران به عنوان یکی از صاحبان و پایه‌گذاران فرهنگ و تمدن بشری مطرح بوده و با برده‌داری مخالفت می‌کرده است.

وی با اشاره به مخالفت ها و مانع‌تراشی‌های مستکبران درمسیر پیشرفت و آبادانی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آنها می‌دانند که اگر ملت ایران تصمیمی در راستای پیشرفت کشور بگیرد به هر قیمت پای اجرای آن می‌ایستد و این سخن پیامبر گرامی اسلام که «اگر علم در ثریا هم باشد، مردمی از ایران به آن دست خواهند یافت» مهر تأییدی بر صحت این صفت در مردم ایران است.

احمدی نژاد تصریح کرد: ملت ایران در طول تاریخ یا دشمنان خود را به زیر کشیده و یا آنچنان با فرهنگ و منطق آنان را در خود هضم کرده که اثری از آنها باقی نمانده است.

رییس جمهور با تاکید براینکه ملت ایران همه بداخلاقی‌های مستکبران پاسخ خواهد داد، اظهار داشت: نباید از این نکته مهم غافل شویم که امروز وظیفه و ماموریت اصلی ما ساختن ایران و رسیدن به قله‌های پیشرفت است؛ بخصوص در سال جاری که به تولید و ساختن کشور تأکید ویژه شده است باید از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت پیشرفت و اعتلای کشور استفاده کنیم و همگان هر توانایی و امکانی که در اختیار دارند را برای تحقق این هدف به میدان بیاورند.

وی ادامه داد: تأمین امکانات و منابع در مسیر آبادانی کشور بر عهده دولت بوده و مردم نیز باید با اراده و کار خستگی ناپذیر آستین همت را بالا زده و تلاش کنند.

دکتر احمدی نژاد در ادامه خطاب به کسانی که به ناحق برمراکز قدرت و ثروت جهان مسلط شده و در مقابل عدالت ایستاده‌اند، اظهار داشت: آن کسانی که برای رسیدن به اهداف شیطانی خود دست به هر جنایتی می‌زنند باید بدانند که در سراشیبی سقوط بوده و با زورگویی و تجاوز به عزت و سعادت نخواهند رسید؛ تنها تحت حاکمیت محبت، عدالت و توحید است که همگان به سعادت واقعی خواهند رسید.

رییس جمهور تصریح کرد: اگر مستکبران دست از قلدری ها و ظلمی که به ملت ها روا می دارند برنداشته و به حق تن ندهند باید بدانند که بزودی دست قدرت خدا از آستین ملت‌ها بیرون آمده و آنها را به زیر خواهد کشید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.