ملت سوریه حامی قدرتمند دولت بشار اسد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

معین آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح نمود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: کشورهای مرتجع عرب منطقه با تشکیل اجماعی متشکل از مخالفین نظام بشار اسد نمی‌توانند در برابر ابتکار اخضر ابراهیمی و سازمان ملل پیروز شوند چرا که مردم سوریه حامی قدرتمند دولت بشار اسد می باشند.

حسین معین آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه جامعه جهانی باید به حل مسئله سوریه توجه بیشتری کند، گفت: جنایات و بمباران‌های اخیر در سوریه سبب شد تا نگاه جامعه بین المللی به  بحران سوریه تغییر نموده اما  باید بیش از  پیش برای حل بحران این کشور تلاش نمایند.

وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی سوریه متاثر از سیاست‌ها و استراتژی‌های سازمان ملل متحد بوده بنابراین مجامع بین‌المللی باید همه تلاش خود را برای حل بحران سوریه  به کار گیرند.

معین آبادی افزود:  پس از ارائه طرح آتش بس از سوی نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای حل بحران سوریه تحولات جدیدی در این کشور رخ داده  که در پی آن به نظر می رسد برخی کشورها در حال تغییر مواضع خود نسبت به بحران سوریه می باشند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به حمایت مردم سوریه از دولت بشار اسد خاطر نشان نمود:  کشورهای مرتجع  عرب منطقه  با  تشکیل اجماعی متشکل از مخالفین نظام بشار اسد نمی‌توانند در برابر ابتکار اخضر ابراهیمی و سازمان ملل پیروز شوند چرا که مردم سوریه حامی قدرتمند دولت بشار اسد می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.