ملت سوریه نشان داد که اجازه دخالت iبه بیگانگان را نمی‌دهد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

سعید هنیدی، وزیر نفت سوریه صبح امروز(چهارشنبه) در راس هیاتی سوری با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش تفسیری حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، جلیلی در این دیدار توطئه‌های در حال اجرا ضد ملت و دولت سوریه را در حقیقت انتقام‌گیری نظام سلطه از مقاومت سوریه در برابر رژیم اشغالگر قدس عنوان و اظهار نمود: ملت سوریه طی سال‌های قبل نشان داده که اجازه نمی‌دهد بیگانگان سررشته امور در این کشور را iبه دست گیرند و سرنوشت آنها را تعیین نمایند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: مقاومت ملی در دو سال قبل سبب شد امروز حتی نظام سلطه و کشورهای مداخله‌گر خارجی iبه این نتیجه برسند که راهکار نظامی در این کشور با بن‌بست جدی مواجه است و تنها گزینه برای حل و فصل مسائل صرفا بازگشت iبه مذاکرات ملی در این کشور است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی هم‌چنین با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت ملت سوریه در شرایط دشوار اظهار نمود: ما معتقدیم گفتگوهای ملی و حضور طیف‌های مختلف مردم در آن iبهترین و موثرترین راهکار برای خروج از شرایط فعلی است و دخالت بیگانگان تاثیری جز برافروخته‌تر شدن آتش جنگ در این کشور نخواهد داشت.

در این دیدار هم‌چنین وزیر نفت سوریه با تبریک ایام عید قربان ضمن تشکر از حمایت دولت و ملت ایران از مقاومت سوریه گفت: همه تلاش‌های حکومت سوریه در جهت برقراری ثبات و امنیت برای همه مردم سوریه است و بسط امنیت مستلزم جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور کشور است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.