ملت سوریه با غلبه بر نظام استکبار و پیروز نهایی خواهد بود

۱۶م آذر ،

رحیمی در دیدار وزیر کشاورزی و اصلاح زراعی سوریه:

معاون اول رییس‌جمهور از توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها نسبت به ملت سوریه به عنوان اتفاقی تلخ یاد کرد و گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه و دودستگی، از پول نفت کشورهای اسلامی برای کشتار مسلمانان سوریه استفاده می‌کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحیمی عصر روز پنجشنبه در دیدار صبحی احمد العبدالله وزیر کشاورزی و اصلاح زراعی جمهوری عربی سوریه، تاکید کرد: این اطمینان در میان ملت و مسوولین جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که ملت سوریه بر دشمنان و نظام استکبار غلبه کرده و پیروز نهایی خواهد بود.
 
وی همچنین بر لزوم افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی تهران – دمشق به ویژه در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: دو کشور می‌توانند با گسترش همکاری‌ها در این بخش، گام‌های مثبتی در جهت افزایش تولید و اشتغالزایی بردارند.
 
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با هرگونه دخالت خارجی در خصوص مسائل سوریه به شدت مخالف است و از انجام اصلاحات برای برون رفت از وضعیت فعلی حمایت می‌کند.
 
صبحی احمد العبدالله وزیر کشاورزی و اصلاح زراعی جمهوری عربی سوریه نیز در این دیدار از عزم و اراده راسخ و مستحکم ملت سوریه در مقابله با دشمنان خبر داد و گفت: ملت سوریه در مسیر دفاع از ملت های ستمدیده و مقاوم گام نهاده است و اطمینان دارد در مقابله با دشمن پیروز خواهد شد. 

وی حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران را سبب تقویت روحیه ملت سوریه برای مقابله با توطئه دشمنان دانست و گفت: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی ایران توافقاتی در زمینه همکاری‌های کشاورزی شکل گرفت و نقشه راهی برای پیشبرد اهداف تعیین شده ترسیم شد.
 
وی همچنین از مواضع جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از اصلاحاتی که در جهت حفظ تمامیت ارضی و به نفع ملت سوریه است، قدردانی کرد.
 
انتهای پیام


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.