ملت سوریه در مقابل توطئه دشمنان محکم و استوار خواهد ایستاد

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رحیمی شامگاه چهارشنبه در دیدار «عمر غلاونجی» قائم مقام نخست وزیر سوریه و هیات همراه ضمن تسلیت به خاطر انفجار تروریستی و درگذشت جمعی از مسوولین این کشور اظهار داشت: سوریه سرزمین ظهور بسیاری از انبیاء الهی است و بی تردید خداوند الطاف خود را بر ملت سوریه نازل و آنان را بر دشمنان پیروز خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر لزوم وحدت ملی و پایداری ملت سوریه در برابر دشمنان، روند اصلاحات ‘بشار اسد’ رییس جمهوری این کشور را مثبت و سازنده ارزیابی و اظهار امیدواری کرد به زودی نشانه های شکست دشمنان و فتح و پیروزی ملت سوریه پدیدار شود.

رحیمی در ادامه سوریه را محور مقاومت در برابر نظام سلطه دانست و افزود: در شرایطی

که همه قدرت های بزرگ برای ضربه زدن به ملت سوریه با یکدیگر متحد شده اند، مواضع ملت ایران در قبال ملت سوریه تغییرناپذیر است و همواره در کنار برادران سوری خود خواهند بود.

غلاونجی نیز در این ملاقات با بیان اینکه سوریه امروز در معرض توطئه سنگین قدرت های زورگو قرار دارد، تاکید کرد: با درایت و خردمندی رهبران سوریه، مردم این کشور با یکپارچگی و همبستگی، بحران موجود را پشت سر خواهند گذاشت.

وی با قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت های صادقانه و بی دریغ خود نسبت به ملت سوریه خاطرنشان کرد: در جریان ملاقات با مسوولین و مقامات جمهوری اسلامی ایران، اراده مسوولین جمهوری اسلامی ایران برای پشتیبانی و حمایت های همه جانبه از ملت سوریه به خوبی قابل لمس بود.

قائم مقام نخست وزیر سوریه همچنین از امیدواری و روحیه بالای مردم سوریه خبر داد و گفت: ملت سوریه در راه دفاع از مواضع و آرمان های خود مستحکم و استوار بوده و با حمایت های دوستان واقعی خود از مشکلات فعلی عبور خواهند کرد.

**۱۵۳۶**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۳۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.