ملکی​تهرانی قائم​مقام​ارشد ایران​خودرو شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ملکی​تهرانی قائم​مقام​ارشد ایران​خودرو شد

ملکی​تهرانی قائم​مقام​ارشد ایران​خودرو شد

ممتازنیوز:​ طی حکمی از سوی یکه زارع، عباس ملکی تهرانی به سمت قائم مقام ارشد و مالی و اقتصادی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد.

به گزارش ممتازنیوز، در حکم یکه زارع آمده است: نظر به تعهد، تخصص، تجارب و شایستگی های ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت استراتژیک تحقق اهداف و برنامه های کلان اقتصادی و صنعتی ایران خودرو در فرآیند کسب و کار ملی و جهانی بدینوسیله به موجب این حکم با حفظ سمت بعنوان قائم مقام ارشد مدیرعامل ایران خودرو منصوب می شوید.
امید است با توجه به حساسیت و نقش جایگاه خودروسازی در صنعت کشور و با اتکال به عنایت خداوند متعال، با اعمال تدابیر لازم و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات، گروه صنعتی ایران خودرو را به گونه ای ساماندهی و برنامه ریزی نمایید که استراتژی کلی شرکت در مسیر توسعه و حفظ جایگاه خودروساز برتر کشور و کسب قابلیت حضور مستمر در بازارهای بین المللی با همکاری و همیاری قائم مقام ها معاونین و مدیران مستقل و شرکتهای اصلی گروه محقق گردد.
توفیق روزافزون شما را در ایفای این ماموریت مهم از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.
هاشم یکه زارع در مراسم معارفه قائم مقام ارشد و مالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران خودرو در جمع مدیران ارشد با اشاره به سوابق ملکی تهرانی متذکر شد: امیدوارم تمامی بخش های گروه صنعتی ایران خودرو بتوانند از خدمات و سوابق قائم مقام ارشد استفاده کنند و منافع ایران خودرو را در صدر برنامه های خود قرار دهند.
ملکی تهرانی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: امیدوارم به کمک همکارانم، ایران خودرو بار دیگر بتواند جایگاه شایسته خود را کسب کرده و با اهداف تعریف شده، جایگاه بالاتری نیز کسب کنیم.
وی تصریح کرد:اراده جدی برای پیشرفت این گروه صنعتی وجود دارد و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می توانیم به موفقیت های چشم گیری دست یابیم.
قائم مقام ارشد مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از معاونان و مدیران ارشد درخواست کرد،برای تحقق اهداف و برنامه ها، تشکیل کارگروه های تخصصی را پی گیری کنند.
گفتنی است، ملکی تهرانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حساب‌داری از دانشکده حساب‌داری نفت است. وی از سال۶۱ تا ۶۳ معاون وزیر صنایع و معادن وقت و از سال ۶۳ به مدت یک سال معاون تولید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده است.
ملکی تهرانی مدیرعاملی شرکت رادیاتور ایران را از سال ۶۴ تا ۸۴ به مدت ۲۰ سال در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است. وی از سال ۸۵ تا ۸۹ نیز مدیر صنایع خودروی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده است. ملکی قبل از این و از سال ۸۵ ریاست هیات مدیره شرکت ماشین سازی اراک را برعهده داشته است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.