ملوان بندر انزلی در نبود شهرداری بم صدر نشین شد

به گزارش ایرنا، در این هفته ملوان بندر انزلی میزبان تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب بوشهر بود و توانست با نتیجه پنج بر یک بازی را به نفع خود پایان دهد و تیم حریف را با دست خالی به خانه بفرستد.

این هفته همچنین در تهران ، تیم فولاد نورد کوه سیرجان میهمان تیم استقلال تهران بود اما نتوانست مقابل حریف اش مقاومت کند و با دریافت سه گل ، شکست را پذیرفت و تهران را ترک کرد.

تیم اینده سازان میهن اصفهان نیز این هفته به مصاف تیم ویژن فارس رفت که دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک از زمین خارج شدند.

در این هفته تیم هیات فوتبال ارومیه میزبان تیم پاس همدان بود و توانست حریف را با شکست یک بر صفر راهی خانه کند.

تیم تربیت بدنی کردستان (کرد کردستان ) نیز میزبان تیم پالایش گاز ایلام بود ، که در نهایت تیم میهمان با زدن یک گل به حریف و کسب نتیجه یک بر صفر با پیروزی راهی ایلام شد .

این هفته دیدار تیم های شهرداری بم و سرخپوشان گرگان برگزار نشد زیرا تیم بم این هفته برای حضور در مسابقات دانشجویان در صربستان بسر می برد.

به گزارش ایرنا، در پایان هفته ششم و انجام پنچ بازی تیم ملوان بندر انزلی با انجام پنج بازی و با کسب ۱۵ امتیاز و تفاضل گل در صدر جدول قرار گرفته و تیم شهرداری بم نیز با پنج بازی و ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول ایستاده است.

همچنین رده سوم جدول در اختیار تیم استقلال تهران است که ۹ امتیاز دارد.

رتبه چهارم جدول نیز در اختیار تیم هیات فوتبال ارومیه است که با تفاضل گل کمتر پس از تیم استقلال قرار گرفته و دلوار کشتی جنوب بوشهر نیز علی رغم داشتن ۹ امتیاز اما با گل های کمتر در رده پنجم ایستاده است و تیم های اینده سازان میهن با هشت امتیاز بدون بازی معوقه و سرخپوشان گرگان با چهار بازی و شش امتیاز به ترتیب در رده ششم و هفتم قرار دارند.

براساس این گزارش تیم تربیت بدنی کردستان همچنان بدون امتیاز در انتهای این جدول قرار گرفته است.

ورزشی **۱۸۲۸**۱۵۵۳

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.