ملوان فصل آینده در رشته فوتسال هم تیمداری می کند

۸ م دیماه ،

درودگر: ملوان به یک باشگاه حرفه ای، قدرتمند و پویا تبدیل می گردد

مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: شرایط تیم ما در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان بسیار خوب است و بچه ها انگیزه بالایی برای این دیدار دارند.

درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ما در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان در خانه حریف بسیار خوب است و بچه ها با انگیزه بالایی برای این دیدار آماده می شوند تنها مشکل ما برای بازی خارج از خانه با صنعت نفت محرومیت حسین بادامکی و مهرداد اولادی ۲ بازیکن اصلی ملوان است که این مساله کار ما را کمی سخت می کند اما بچه های تیم ملوان بسیار انگیزه دارند و دست پر از آبادان بر می گردند.

مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی افزود: از روند کلی تیم راضی هستم ما برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه بالایی داشتیم اما متاسفانه مقابل پرسپولیس حذف شدیم و این فرصت خوب را از دست دادیم حذف ما در جام حذفی یک اتفاق بود که کاملا آن را  فراموش کرده ایم و تمرکزمان را روی لیگ برتر گذاشته ایم و به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم.

وی در دامه گفت: جلسه هم اندیشی باشگاه ملوان با نخبگان شهر انزلی برگزار شد و در این جلسه تمام اشخاصی که ملوانی اصیل می باشند و توان ارائه ایده های خوب به ما را در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و برنامه ریزی را دارند، حضور داشتند تا بتوانیم از توانایی های آنها استفاده کنیم جلسه بسیار خوبی با نخبگان شهر انزلی داشتیم و کار گروه اقتصادی، کار گروه فرهنگی و کار گروه توسعه و برنامه ریزی تشکیل شد و قرار شد کانون هوداران باشگاه ملوان که الزامات باشگاه حرفه ای هست هم شکل بگیرد ما می خواهیم به سمت حرفه ای شدن حرکت کنیم و حرفه ای شویم.

درودگر اظهار داشت: هم از خبرنگاران به خاطر همراهی بدون چشم داشت آنها با تیم ملوان در نیم فصل اول تقدیر و تشکر کردیم خوشبختانه خبرنگاران شهر انزلی به خوبی از تیم حمایت کردند و در این جلسه هم اندیشی خوبی با اهالی رسانه داشتیم.

وی افزود: در آینده ملوان یک باشگاه بزرگ و حرفه ای خواهد شد برای رسیدن به چنین جایگاهی باید زیر ساختها را آماده کنیم تا یک باشگاه حرفه ای قدرتمند و پویا داشته باشیم هواداران ملوان نوید می دهم که می توانند امیدوار باشند که یک باشگاه بزرگ و حرفه ای خواهند داشت.

درود گر در پایان گفت: سال آینده باشگاه ملوان قطعا تیم فوتسال خواهد داشت و قصد داریم در این رشته فعالیت کنیم چرا که شهر انزلی پتانسیل بالایی در رشته فوتسال دارد و می خواهیم یک تیم فوتسال در لیگ برتر داشته باشیم تا از پتانسیل شهر انزلی در رشته فوتسال استفاده شود و مردم شهر انزلی از حضور در مسابقات جذاب فوتسال لذت ببرند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.