ملوان می تواند بهتر از ذوب آهن باشد / در بازی با پرسپولیس به میدان می روم

۲۹ آبان ،

مدافع تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ملوان پتانسیل این را دارد که بهتر از ذوب آهن در آسیا باشد.

سید محمد حسینی مدافع جدید تیم فوتبال ملوان انزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به احتمال فراوان اولین بازی خود را برای ملوان در مقابل پرسپولیس تهران در رقابت های جام حذفی انجام دهم در حدود ۲ ماه است که با ملوان تمرین می کنم، نیم فصل اول را از دست دادم و این دوری از فوتبال برای من سخت است و از نظر روحی و روانی کمی سخت بود.

وی ادامه داد: ولی برای بازگشت به میادین لحظه شماری می کنم و از انگیزه بالایی برای بازی کردن برخوردارم.

حسینی در مورد حضور در ملوان تصریح کرد: حضورم در تیم فوتبال ملوان فقط کمک به این تیم است سعی دارم یک باری را از دوش این تیم بردارم.

بازی کردن در انزلی برای من لذت بخش است چون ملوان تماشاگران و هواداران پرشور و با تعصبی دارد که در ایران زبان زد است. مزیت ملوان همین تماشاگران است که برای برتری تیم شان افکار مثبت دارند و چیزی به تیم ملوان ضربه نمی زند.

وی ادامه داد: وقتی که در ابومسلم خراسان بازی می کردم، ابومسلم یکی از قطب های فوتبال ایران بود. در یک بازی ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه می آمدند ولی چند درصد کم آنها دنبال ضربه خوردن تیم بودند، ولی در ملوان همه به اتفاق برای تیم شان در ورزشگاه سنگ تمام می گذارند.

حسینی در مورد مطرح شدن تیم ملوان در آسیا گفت: وقتی که به تیم ذوب آهن آمدم این تیم مدارج ترقی را طی کرد و به بالاترین سطح فوتبال آسیا در رده باشگاهی رسید امیدوارم قدمم برای ملوان خیر باشد چون این تیم پتانسیل این را دارد که به آسیا برود.

وی ادامه داد: ملوان پتانسیل زیادی دارد که بهتر از ذوب آهن باشد چون فردی مثل حسین هدایتی از ملوان حمایت مالی می کند و مدیر خوبی مثل صادق درودگر دارد و تماشاگران از ملوان حمایت می کند.

حسینی در مورد بازی جام حذفی با پرسپولیس تاکید کرد: پیروزی در مقابل پرسپولیس در اولین گام جام حذفی، نصف راه است چون نفرات به خود باوری قهرمانی می رسند و بازی های بعدی در انزلی و سایر دیدارها خیلی راحت تر از پرسپولیس خواهد بود و این پیروزی در اولین دیدار راه را برای قهرمانی باز می کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم برای ملوان بهترین ها در ایران اتفاق بیافتد چون این تیم استحقاق رسیدن به بالاترین رتبه های فوتبال آسیایی را در رده باشگاهی دارد و همیشه جزء مدعیان ایران وآسیا باشد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.