ملوان و گهر هزینه خسارت وارده به ورزشگاه کرج را پرداخت می کنند

‘محمد محمودی’ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: دو تیم ملوان و گهر باید نسبت به جبران خسارت وارده به ورزشگاه انقلاب کرج، که شامل ۹۳ صندلی شکسته است اقدام کنند.

وی اظهار داشت: کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده و مستنداتی که در اختیارش بود باشگاه ملوان انزلی را به دلیل پرتاب نارنجک به وسیله تماشاگران این تیم به داخل زمین و اقدام به زدن سوت‌هایی شبیه به صدای سوت داور بازی و همچنین درگیری با تماشاگران منتسب به تیم گهر، اقدام به پرتاب سنگ و اشیا و شکستن صندلی‌های ورزشگاه انقلاب کرج، به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه محکوم کرد.

محمودی ادامه داد: کمیته انضباطی هم باشگاه گهر درود لرستان را به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست، اقدام به درگیری با تماشاگران تیم مقابل و پرتاب سنگ و اشیا و آسیب رساندن به خودروهای تیم ملوان، توسط طرفداران تیم گهر با اعمال تخفیف به دلیل رفتار شایسته تماشاگران این تیم در دیدار مورخ سوم مردادماه جاری مقابل راه آهن، به پرداخت پنج میلیون تومان جریمه محکوم کرد.

دیدار دو تیم گهر درود و ملوان انزلی در هفته اول لیگ برتر که با میزبانی تیم گهر در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد به درگیری طرفداران دو تیم در بین دو نیمه منجر شد.ک/۳

۷۴۲۲/ ۶۹۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۳۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.