ملوان ۴ – استقلال ۲/ قوی سپید شانس صدرنشینی را از آبی‌ها گرفت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب ملوان شد.

به گزارش ممتاز؛ در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (چهارشبه) دو تیم استقلال و ملوان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید. ۱۰ دقیقه از زمان بازی گذشته بود که سیامک کوروشی از روی یک توپ برگشتی دروازه استقلال را باز کرد. تنها ۴ دقیقه بعد احمد آهی با یک ضربه سر گل دوم ملوان را به ثمر رساند تا سفید پوشان انزلی نشان دهند که برای پیروزی برابر استقلال عزم‌شان را جزم کرده اند. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم موقعیت آنچنان خطرناکی را روی دروازه یکدیگر خلق نکردند تا نیمه نخست این مسابقه با همین دو گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم با اینکه انتظار می رفت استقلالی ها برای جبران نتیجه سراپا حمله شوند، باز هم این ملوانی ها بودند که به گل رسیدند. شاهین ثاقبی در دقیقه ۴۸ برای بار سوم دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا هواداران حاضر در ورزشگاه غرق در شادی شوند. استقلالی ها که با می دانستند با این نتیجه موقعیت‌شان در بالای جدول به خطر می افتد، در ادامه حملاتی را ترتیب دادند. سرانجام در دقیقه ۵۲ محمد قاضی یکی از گل های خورده را جبران کرد تا استقلالی ها به ادامه بازی امیدوار شوند. اما تنها یک دقیقه بعد مهدی دغاغله گل چهارم ملوان را به ثمر رساند. در حالی که این دیدار با همین نتیجه رو به پایان بود حنیف عمران زاده در ثانیه های پایانی گلزنی کرد تا کمی از سنگینی شکست کم کند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان رسید تا استقلالی ها شانس صدرنشینی را از دست بدهند و به سه هفته باقیمانده لیگ برتر امیدوار باشند.

بدین ترتیب استقلال ۵۰ امتیازی باقی ماند تا پشت سر فولاد در رده دوم جدول قرار بگیرد. ملوان هم ۴۱ امتیازی شد و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.