ملی‌پوشان پس ازدیدار بادکتر روحانی چه گفتند؟

۲۹خردادماه،

چند نفر از بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال پس از دیدار با دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ایران، با ایسنا گفت و گویی انجام دادند که در ادامه می‌خوانید:

* حسین ماهینی

جلسه خیلی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنیم که این افتخار نصیبمان شد تا دکتر روحانی را از نزدیک ببینیم. در اردوی تیم ملی هم ۹۰ درصد بچه‌ها به ایشان رأی داده بودند.

دکتر روحانی در این جلسه برای حمایت دولت آینده از تیم ملی قول‌هایی دادند که ان‌شاءالله به پشتوانه ایشان بتوانیم در جام جهانی هم نتایج خوبی بگیریم.

* رضا قوچان نژاد

خیلی جلسه خوبی بود! افتخار می‌کنم که مرا هم به این مراسم دعوت کردند تا رئیس جمهور را از نزدیک ببینیم. خیلی خوشحالم و همچنین بابت هدیه‌ایی که به ما دادند تشکر می‌کنم.

برای ما خیلی مهم است که رئیس جمهو قول داده از ما حمایت می‌کند. امیدوارم که بتوانیم در برزیل هم جوری کار کنیم که همینطور مردم خوشحال شوند.

* سید جلال حسینی

جلسه خوب بود. در جلسه حرف‌هایی زده شد که روی برنامه‌ریزی فصل بعد تاکید داشت. مردم باید خوشحالی کنند اما مسئولان باید از همین امروز (چهارشنبه) به فکر برنامه‌ریزی باشند. تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی و امکانات نیاز دارد.

* مهدی محمدنبی

در کنار حماسه تاریخی مردم در ۲۴ خرداد، حماسه‌ای دیگر خلق شد. امروز (چهارشنبه) هم به دیدار دکتر روحانی آمدیم. کار ما در ادامه سخت‌تر می‌شود پس باید برنامه‌ریزی دقیقی برای کار داشته باشیم تا حضوری قدرتمند در رقابت‌های بین‌المللی داشته باشیم. باشگاه‌ها، رسانه‌ها و غیره می‌توانند سبب حضور ایران به جام جهانی شوند. ان‌شاءالله بهترین عملکرد را در جام جهانی برزیل ببینیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.