ملی پوشان ۱۲ دی عازم فرانسه می شوند

۶ م دیماه ،

شریف زاده از پایان اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال دستی در گیلان خبر داد و اظهار داشت: ملی پوشان پس از سه روز استراحت ۱۲ دی عازم نانت فرانسه می شوند.

شریف زاده  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تیم ملی فوتبال دستی در سه بخش بزرگسالان، پیشکسوتان و بانوان عازم مسابقات نانت فرانسه می شوند از این رو در بندر انزلی روزانه ۸ ساعت و در ۳ نوبت صبح- ظهر و شب تمرین انجام داده اند و از لحاظ آمادگی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند.

رئیس انجمن فوتبال دستی ادامه داد: اردوی آمادگی ملی پوشان برای مسابقات جهانی نانت فرانسه پنجشنبه ۷ دی ماه سال جاری پایان می یابد و ملی پوشان پس از ۳ روز استراحت ۱۲ دی ماه به نانت فرانسه اعزام می شوند، ملی پوشان مسابقات خود را با حریفان از ۱۴ دی ماه آغاز می کنند.

وی افزود: تیم ملی بانوان فوتبال دستی اولین حضور خود در مسابقات جهانی را تجربه می کند از این رو انتظار کسب مدال از بانوان را نداریم البته بانوان ملی پوش برای کسب جایگاه جهانی بسیار با انگیزه می باشند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

شریف زاده تصریح کرد: تیم ملی مردان و پیشکسوتان فوتبال دستی در مسابقات قبل مقام و مدال کسب کرده اند و امیدواریم در مسابقات فرانسه عملکردی متفاوت و درخشان تر از سابق را از ملی پوشان شاهد باشیم ضمن اینکه انتظار را به کسب مدال از سوی ملی پوشان بزرگسال و پیشکسوت را داریم.

گفتنی است، مسابقات نانت فرانسه ۱۴ لغایت ۱۷ دی برگزار می شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.