ملی‌پوشان ایران حریفان خود را شناختند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۵/آذر/ – ۱۱:۱۷ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

مسابقات جام جهانی تکواندو مکزیک

خبرگزاری : هجدهمین دوره رقابتهای جام‌جهانی، از عصر امروز (شنبه) به میزبانی “کوئرتارو” مکزیک پیگیری و تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از برگزاری مراسم قرعه کشی با تیم های کره جنوبی، آلمان و ساحل عاج هم گروه شد.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، هجدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو با حضور ۸ تیم برتر جهان، از عصر امروز (شنبه) به مدت ۲ روز به میزبانی “کوئرتارو” مکزیک برگزار می‌شود.

شب گذشته و پس از برگزاری مراسم قرعه کشی؛ ۸ تیم این رقابت‌ها به ۲ گروه چهار تیمی تقسیم شدند که در گروه اول تیم‌های کره جنوبی، آلمان، ایران و ساحل عاج قرار دارند و در گروه دوم مکزیک، فرانسه، امریکا و روسیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در مرحله گروهی؛ براساس سیستم نوبت دهی، هر تیم باید با ۳ تیم هم گروه خود مسابقه دهد که در این مرحله هر تیم به ازای هر برد، ۳ امتیاز و هر تساوی یک امتیاز را بدست می‌آورد و در پایان ۲ تیم برتر در هرگروه مشخص می‌شود و به مرحله نیمه نهایی و نهایی صعود می‌کند.

در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی، قرعه بر اساس نتیجه تیم‌هایی که به این مرحله راه یافته اند، تعیین می‌شود و تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه ۲ و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه ۲ برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه می‌دهند.

**برنامه مسابقات مرحله ای گروه اول به شرح ذیل است:

کره جنوبی – آلمان
ایران – ساحل عاج
کره جنوبی – ایران
آلمان – ساحل عاج
آلمان – ایران
کره جنوبی – ساحل عاج

مسابقات مقدماتی و همین طور مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها عصر امروز (شنبه) و مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و نهایی نیز عصر فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

در پایان این رقابت‌ها تکواندوکاران تیم نخست ۲۰ امتیاز، تیم دوم ۱۲ امتیاز و تیم سوم ۷٫۲۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ به اندوخته‌های رنکینگ خود اضافه خواهند کرد.

فرزان عاشورزاده، هادی مستعان، محمد باقری‌معتمد، مسعود حجی‌زواره، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد عبدالهی و مهدی خدابخشی هوگوپوشانی هستند که در ترکیب تیم ملی ایران بوده و در این رقابت‌ها به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی‌ (مربی) هدایت تیم ایران را در این رقابت‌ها برعهده دارند و غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.