ملی‌پوش جودو: برای قهرمانی در آسیا تمام تلاشم را می‌کنم

۲۹فروردین۱۳،

عضو تیم ملی جودو ایران گفت: برای کسب عنوان قهرمانی، تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد.

امیر قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، در آستانه مسابقات آسیایی جودو، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خود را برای کسب بهترین و خوش رنگ‌ترین مدال خواهم کرد اما قول ۱۰۰ درصد نمی‌دهم.

وی ادامه داد: طی دو سال قبل نیز همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور داشتم که در آن مسابقات مقام سوم را بدست آوردم، سطح آمادگی‌ام در این دوره نسبت به قبل بسیار بهتر است و زحمت بسیاری کشیده‌ام و فکر می‌کنم از هر لحاظ کم نگذاشته‌ام؛ شکر خدا تاکنون همه چیز عالی بوده است.

قاسمی‌نژاد با اشاره به حریفان اصلی تیم ایران در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: پنج ابرقدرت دنیا یعنی تیم‌های ژاپن، ‌کره، قزاقستان، ازبکستان،‌ مغولستان از آسیا می باشند که این مساله کا را بسیار سخت می‌کند؛ البته از دیگرسو هم نمی توان گفت که نمی‌شود مدال کسب کرد.

وی افزود: حریف اول من، نفر اول المپیک از کشور کره است و این موضوع حاکی از ‌آن است که در این مسابقات کار ساده‌ای در پیش ندارم اما با این حال این گونه هم نیست که نتوانم مدالی کسب کنم. من و تمام بچه‌های تیم با تمام توان تمرین کرده‌ و تیم‌های شرکت کننده را آنالیز کرده‌ایم و با یک روحیه بالا و با کمک مربیان، آماده جنگیدن هستیم.

عضو تیم ملی جودو با بیان اینکه با وجود جوان بودن اعضای تیم، اما نسبت به دوره‌های قبل بسیار آماده هستیم، اظهار کرد: اعضای تیم در این دوره بسیار جوان می باشند، به گونه‌ای که میانگین پایین‌تری نسبت به سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها دارند اما با وجود کم تجربگی؛ بسیار آماده می باشند.

قاسمی‌نژاد سطح آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی کاملا آماده عنوان کرد و افزود: در حال حاضر به لحاظ روحی و جسمی در سطح آمادگی بسیار بالایی نسبت به سال های قبل قرار دارم.

وی ادامه داد: در این مدت بسیار زحمت کشیدم اما تا روز مسابقه هیچ چیز مشخص نیست و باید صبر کرد و دید چه عملکردی در مقابل حریفان خواهم داشت.

قاسمی‌نژاد در پاسخ به این سوال که سال قبل برایتان چطور گذشت، خاطرنشان کرد: سال قبل بسیار سخت بود چراکه نتوانستم به المپیک بروم، در مسابقات قهرمانی آسیایی سال قبل، مسابقه ماقبل فینال را به حریف ژاپنی واگذار کردم و همین عامل منجر به کسب عنوان سومی و عدم راهیابی‌ام به المپیک شد.

وی اضافه کرد: شرایط بسیار سختی را گذراندم چراکه تنها برای ۲۰ امتیاز، المپیک را از دست دادم.

قاسمی‌نژاد در ادامه با اشاره به مسابقات در پیش روی تیم ملی بیان کرد: ۳-۲ مسابقه بسیار مهم از جمله مسابقات قهرمانی جهان که در شهریور ماه در ریودوژانیروی برزیل برگزار می‌شود را در پیش داریم.

وی افزود: رشته ورزشی جودو به گونه‌ای است که هر یکی دو هفته مسابقاتی همچون گرند اسلم، پریکس و ورلد کاپ برگزار می‌شود. علاوه براین مسابقات دانشجویان جهان را هم در سال جاری خواهیم داشت که تمام فکر و تلاشم برای آینده نگری و کسب نتیجه در المپیک ۲۰۲۴ است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.