ملی‎پوش جودو: مبلغ قرارداد لیگ پول بلیت هواپیما هم نمی‎شود!

۲۱فروردین۱۳،

Multimedia_pics_1389_8_Photo_3018.jpg

جودوکار تیم ملی از قراردادهای لیگ برتر جودو ناراضی است.

احسان بهرامیان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به مسابقات جودو قهرمانی آسیا، گفت: فعلاً در اردو هستیم و فشار تمرینات بسیار بالاست. مسابقات وزن من از ۳۰ فروردین آغاز می‎شود که تا آن زمان به آمادگی کامل می‎رسم.

وی در ادامه تأکید کرد: قول می‎دهم از این مسابقات دست پر برگردم و حتماً روی سکو قرار بگیرم. کادر فنی از آمادگی‎ام رضایت دارند و امیدوار می باشند مدال بگیرم. با شناختی که از حریفان دارم، چیزی از آن‎ها کم ندارم و جودوکاران ژاپن و مغولستان از حریفان اصلی‎ام به حساب می‎آیند.

بهرامیان با اشاره به کادر فنی تیم ملی، عنوان کرد: مربیان خوبی داریم که از بهترین‎های ایران و جهان می باشند و بدون شک به پیشرفت جودوی کشور کمک شایانی می‎کنند. با یاری خدا، بار دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا پتانسیل بالای جودو ایران را به رخ همه می‎کشانیم.

جودوکار تیم ملی با بیان این‎که در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم من و قاسم نوری‎زاده هردو از لرستان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‎کنیم، خاطرنشان کرد: قاسم در بخش تیمی و بنده در بخش انفرادی روی تاتامی می‎رویم. برای‎مان فرقی نمی‎کرد در کدام بخش مبارزه کنیم و این نظر کادر فنی بود، خوشبختانه آقای نوری‎زاده هم آمادگی خوبی دارد.

در ادامه دارنده مدال نقره جوانان آسیا در خصوص مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: با تیم نفت مسجدسلیمان در این پیکارها چهارم شدیم که اگر بدشانسی گریبان‎گیرمان نمی‎شد، جز تیم‎های اول تا سوم می‎شدیم. فقط یک مبارزه را مساوی کردم و بقیه را با پیروزی پشت سر گذاشتم.

بهرامیان با ابراز نارضایتی از مبالغی که جودوکاران برای حضور در لیگ برتر می‎گیرند، یادآور شد: سقف قرارداد لیگ برتر، ۱۳ میلیون تومان است. پولی که ما می‎گیریم، حتی برای بلیت هواپیما هم کافی نیست و این در حالیست که ما به مکمل‎ها و انواع ویتامین‎ها هم به شدت نیاز داریم. امیدوارم در فصل‎های آینده مبالغ پرداختی بیشتر شود.

وی در پایان با بیان این‎که با توجه به زحماتی که کشیده‎ایم دوست نداریم خجالت‎زده شویم، گفت: از هم‎وطنان می‎خواهم ما را دعا کنند تا بتوانیم پرچم پرافتخار کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا در بانکوک به اهتزاز درآوریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.