ملی حفاری در اندیشه تحکیم صدر نشینی /دربی تنگاتنگ تبریزی ها

هفته سوم لیگ برتر فوتسال از فردا جمعه ۲۷ مرداد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: دیدارها در روز جمعه ۲۷ مرداد ۲ دیدار خواهد بود و ۴ دیدار در ۲۸ مرداد برگزار می شود.

*لبنیات ارژن – گیتی پسند
تیم فوتسال گیتی پسند در سومین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال مهمان تیم ارژن شیراز خواهد بود. این دیدار قرار است از ساعت ۲۲:۳۰ در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شود.

گیتی پسند که هفته گذشته مقابل فرش آرا در یک بازی فوق العاده توانست شاگردان بی غم را با امتیاز  ۶بر۵ شکست دهد در این هفته هم باید به مصاف تیم لبنیات ارژنی برود که همواره مقابل گیتی پسند نتایج خوبی کسب کرده است.

گفتنی است، قضاوت دیدار لبنیات ارژن و گیتی پسند را محمود نصیرلو – حمیدرضا طاهری – کوروش هاشمی و روح اله مطهر انجام می دهند.

* جمعیت هلال احمر – گاز خوزستان
تیم فوتسال جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در سالن هلال احمر تبریز ساعت ۲۲:۳۰ میزبان تیم فوتسال گاز خوزستان است.
تیم جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در دو دیدار قبلی خود نتوانسته نتیجه مطلوبی را کسب کند و در دو بازی مغلوب حریفان خود شده است.

در این هفته باید به مصاف شاگردان فرهادی بروند که در هفته گذشته در قرعه استراحت بوده است.
تیم فوتسال گاز خوزستان دراولین دیدار خود در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال مقابل تیم شرکت ملی حفاری بازی را ۱ بر ۳ واگذار کرد.

* شهید منصوری قرچک – شرکت ملی حفاری ایران
درادامه این مسابقات شنبه شب ۲۸ مرداد تیم فوتسال شهید منصوری قرچک میزبان تیم ملی حفاری ایران در سالن هفت تیر قرچک تهران خواهد بود.

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک که در هفته گذشته توانست مقابل تیم دبیری تبریز به پیروزی برسد باید در این هفته به مصاف تیم ملی حفاری برد که در با دو برد و ۸ گل زده و ۲ گل خورده صدرنشین جدول مسابقات است.

*فرش آرا – صبای قم
تیم فوتسال فرش آرا در دومین دیدار خود باید در سالن شهید بهشتی مشهد به دیدار تیم فوتسال قم برود.
شاگردان امیر شمایی که با دو برد خود در دیدارهای هفته گذشته قدم محکمی در لیگ برتر فوتسال برداشته باید در سومین دیدار خود به مصاف فرش آرا برود که در دو هفته گذشته با یک برد و یک باخت عملکرد متوسطی از خود به جای گذاشته است.

گفتنی است: داور این دیدار وحید عرض پیما، علیرضا رمضانی ، ابراهیم مهرابی و حسن موسوی هستند.

*شهرداری تبریز – دبیری تبریز
دربی تبریزی ها دوشنبه شب ۲۸ مرداد با برگزاری دیدار تیم فوتسال شهرداری تبریز و دبیری تبریز در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می شود بی شک این دربی زیباترین بازیهای این هفته به شمار می آید.
شهرداری تبریز در حالی به مصاف تیم دبیری تبریز می رود که در بازی قبل خود مقابل تیم فوتسال میثاقیان تهران با تساوی ۳-۳ کار خود را به اتمام رسانده است.

گفتنی است: علی پور افشار – رضا فلاح زاده – محمد حیرتی و حمید کاشانی به قضاوت این دیدار می پردازند.

* راه ساری – میثاق تهران
پرونده دیدارهای هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال با دیدار دو تیم راه ساری و میثاق تهران بسته می شود.

تیم فوتسال میثاق تهران در سومین دیدار خود در سالن سید رسول حسینی مهمان تیم راه ساری است.

تیم فوتسال میثاق تهران در دو دیدار گذشته خود به یک برد و یک تساوی دست یافته است و تیم راه ساری نیز دو باخت در پرونده کاری خود ثبت کرده است. /ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.