ملی پوش سابق: تیم فوتسال ایران به علت مشکل فنی از تایلند شکست خورد

‘احمد باغبانباشی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقات از ابتدا تا مرحله نیمه نهایی به یک شیوه بازی کرد و تغییر تاکتیک در برنامه های تیم ما وجود نداشت.

وی افزود: ‘هرماز’ سرمربی هلندی تیم تایلند که سابقه مربیگری در کشورمان را دارد، از تیم ایران شناخت کافی داشت و با مشاهده دیدارهای قبلی تیم ما به خوبی برنامه های تاکتیکی خود را اجرا و بازیکنان خلاق ایران را مهار کرد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: تیم ملی فوتسال ایران برای فاش نشدن تاکتیک های خود، در این دیدار به تغییرات گسترده تاکتیکی نیاز داشت.

وی افزود: شناخت ‘هرماز’ سرمربی تیم تایلند از فوتسال ایران به دلیل سابقه مربیگری در کشورمان، احساس نیاز به تغییرات تاکتیکی برای تیم ایران را افزایش می داد اما متاسفانه کادر فنی تیم ملی این تغییرات را بوجود نیاورد.

باغبانباشی با اشاره به پیشرفت فوتسال در کشورهای آسیایی از جمله ژاپن و تایلند اظهار داشت: زنگ خطر برای فوتسال ایران از سال های گذشته به صدا در آمده بود و مسوولان برای حفظ جایگاه نخست ایران در دوازدهمین دوره مسابقه های فوتسال آسیا باید برنامه ریزی بهتری انجام می دادند.

وی گفت: فوتسال آسیا به سرعت رو به پیشرفت است و برای دور نشدن ایران از جایگاه نخست، مسوولان باید توجه جدی به تقویت تیم های ملی، باشگاهی و پشتوانه سازی برای این رشته ورزشی داشته باشند.

تیم ملی فوتسال کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) با شکست مقابل تایلند از راهیابی به دیدار نهایی دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در امارات عربی متحده بازماند.

۷۱۳۲/۶۰۷

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۱۲۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.