ملی پوش مسیر بندر آفتاب به کیش را پارو زدند

کیش – بمناسبت روز ملی خلیج فارس، قایقرانان ملی پوش کشورمان مسیر بندر آفتاب به جزیره کیش را پارو زدند بندرلنگه متشکل از ۱۱ملی پوش و ۱۱ قایقران برتر کشور روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری مسیر بندر آفتاب تا جزیره کیش را پارو زدند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان بندرلنگه روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار بولتن نیوز، افزود: این اقدام ملی ورزشی برای اولین بار در تاریخ کشورمان است که قایقرانان با استفاده از یک قایق دارگون بت مسیر بندر آفتاب تا جزیره زیبای کیش به مسافت ۳۰ کیلومتر را طی دو ساعت و نیم پارو زدند.

“علی پرماس” افزود: با این اقدام ورزشکاران کشورمان ضمن ثبت یک رکورد، هوشیاری جوانان ایران زمین در خنثی کردن فتنه های استکبار که در صدد تحریف نام خلیج همیشه فارس است را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه این دومین اقدام انجمن دراگون بت بندرلنگه در پیمودن مسافت دریایی با نام خلیج فارس می باشد تصریح کرد: ۲۲ نفر از قایقرانان نامی کشور گرد هم جمع شدند تا با ثبت این رکورد بار دیگر نام خلیج همیشه فارس که تا ابد نیز فارس خواهند ماند را جاودانه نمایند.

پرماس یادآور شد: میثم عباسی از استان خراسان شمالی، حمزه پور جعفری از استان کرمانشاه، محمد رضا رضایی و حسین رعیت نژاد از استان فارس، مجید رسولی و هادی دریایی نژاد از استان بوشهر و محمد زیر پور از استان هرمزگان هفت قایقران عضو تیم ملی دراگون بت کشورمان هستند که همراه با دیگر اعضای تیم از ملی پوشان سابق کشور و منتخبین استان هرمزگان می باشند در این حرکت غرورآفرین حضور داشتند.

محمد قریشی، علی زبرپور، ولی پرماس، محمد رنجبر، سعید نیک فرجام، سید محمود بحرینی ، اسحاق هاشمی، سهند بوند، فاران پورمرادیان، وحید شیرادی، صمد نیرو دست، حاتم قریشی، سید کمیل نورانی، فرزاد آبنوس و ابراهیم صمدی دیگر قایقرانان دراگون بت می باشند.

دهم اردیبهشت ماه درتقویم رسمی کشورمان به نام روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

بابک حسین نیا – خبرنگار بولتن نیوز در کیش


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.