“ممانعت از تفرقه‌افکنی در مذاهب اسلام” راهکار خنثی‌سازی توطئه جهان استکبار

فلاحت پیشه در کنفرانس مقاومت اسلامی مطرح کرد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی راهکارهای کمیسیون بیداری اسلامی را در خنثی‌سازی توطئه جهان استکبار علیه اسلام، اینگونه عنوان کرد:‌ ممانعت از تفرقه‌افکنی در مذاهب اسلامی،تقویت حوزه‌های دیپلماسی، همکاری با کشورهای منطقه در حل بحران سوریه و تنش‌زدایی در دنیای اسلام از جمله این اقدامات است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حشمت‌الله فلاحت ‌پیشه استاد دانشگاه در سومین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی که درشهر اصفهان برگزار شد با اشاره به طرح خاورمیانه بزرگ که از سوی آمریکا با هدف دموکراسی‌سازی در منطقه بیان شد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها،‌ دلیل گرایش جوانان مسلمان در منطقه به تروریسم را عدم وجود فضای مناسب برای تخلیه انرژی ادعا می‌کنند که درحقیقت با طرح این ادعا مسلمانان را به عنوان تروریست در اذهان عمومی جهان معرفی کردند.

وی افزود: جنگ‌افروزی میان شیعه و سنی در مصر و اردن که توسط پادشاهان دیکتاتور آن کشور به جریان افتاد، در راستای همین اهداف شوم آمریکا در منطقه است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: بعد از حمله عراق به کویت، حمله اول آمریکا به عراق، جهان استکبار به مبارزه با خط مقاومت با محوریت ایران، سوریه،لبنان و فلسطین پرداخت که اجرای این طرح نتیجه مثبتی برای آن‌ها به دنبال نداشت.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های خبیثانه متعدد غرب در منطقه از جمله تسخیر عراق، جنگ ۳۳ روزه لبنان،۲۲ روزه غزه و به راه‌انداختن بحران در سوریه با هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

فلاحت‌پیشه در ادامه راهکارهای کمیسیون بیداری اسلامی را در خنثی‌سازی توطئه جهان استکبار علیه اسلام، اینگونه عنوان کرد:‌ ممانعت از تفرقه‌افکنی در مذاهب اسلامی، تقویت حوزه‌های دیپلماسی، همکاری با کشورهای منطقه در حل بحران سوریه و تنش‌زدایی در دنیای اسلام از جمله این اقدامات است.

وی با تاکید بر اینکه تحولات منطقه تقابل میان ایران و آمریکا است، ابراز داشت: آمریکا با وقوع جنگ در این شرایط مجبور به رسمیت شناختن ایران به عنوان یک قدرت است.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.