ممانعت از ورود بانوان به بازی والیبال امروز

خانم‌ها نمی‌توانند مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرآنلاین: خانم‌ها نمی‌توانند مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن را از نزدیک تماشا کنند.

فدراسیون والیبال اعلام کرده در مسابقه دوم ایران و ژاپن، خانم‌ها را به داخل ورزشگاه راه نمی‌دهند. این فدراسیون از بانوان خواسته به ورزشگاه آزادی نروند چراکه از ورود آن‌ها به سالن ۱۲ هزار نفری ممانعت می‌شود. همچنین اعلام شده که خبرنگاران خانم هم نمی‌توانند وارد سالن ۱۲ هزار نفری شوند. این در حالی است که مسابقه اول ایران و ژاپن در حضور تماشاگران خانم انجام شد و این تماشاگران حمایت پرشوری از تیم ملی داشتند.

همچنین در حال حاضر که حدود ۶ ساعت تا شروع مسابقه والیبال ایران و ژاپن مانده، تعدادی از تماشاگران خانم مقابل در ورزشگاه ایستاده‌اند و منتظر هستند تا وارد سالن شوند.

بازی ایران – ژاپن ساعت ۱۹ امروز شروع می‌شود.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۵ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بانوان, تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن, مسابقه والیبال امروز, والیبال


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نیما:

    حالا شماها مونده ی ورود خانمها به ورزشگاه هستین ..دیگه ورزشگاه همه چیش کامله خانمها رو کم داشت ..همیشه یک مرد واقعی سرپرست ۱۰۰ ها مرده و ۱۰۰ ها مرد دنباله رو زن . ول کنین بابا دیگه شورش رو دراوردین مسخره کردن خودشون رو . اینقد بدم میاد از این زنهای بدحجاب سبک قلقلکی .هر سوراخی که بهشون رو بدن برای خودنمایی و گدای نگاه نامحرمان حاضرن برن .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.