ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و موتور سواران در روز ۱۳ فروردین

۸فروردین ۱۳،

پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان طی صدور اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی روز طبیعت را اعلام کرد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این اطلاعیه آمده است عبور کلیه موتور سواران و خودروهای سنگین به استثنای خودروهای حمل سوخت و مواد فاسدشدنی در محور های مواصلاتی برون شهری از جمله محور های زاهدان – بم ، زاهدان – زابل ، زاهدان – خاش و زاهدان – میرجاوه از ساعت ۰۵۰۰ الی ۲۲۰۰ روز ۱۳ فروردین ماه ممنوع می باشد.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده است ، کلیه وسایل نقلیه عمومی از جمله کامیونها و وانت ها حق سوار کردن مسافر بر روی قسمت بار را نداشته و در صورت ملاحظه ضمن اعمال قانون با توجه به ممنوعیت در همان محل متوقف می گردند. 
 
کلیه رانندگان موظف به همراه داشتن مدارک رانندگی اعم از اصل گواهینامه – کارت خودرو- بیمه نامه معتبر و معاینه فنی می باشند.
 
پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان در این اطلاعیه بستن کمربند ایمنی را برای کلیه سرنشینان خودروهای سواری ، شخصی و عمومی الزامی دانسته و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت را نیز ملزم دانسته است .
 
در این اطلاعیه ضمن اخطار به رانندگان متخلف آمده است پلیس با کلیه موتور سواران و رانندگان خودرودر صورت انجام حرکات نمایشی و آکروباتیک طبق مقررات برخورد کرده و وسیله نقلیه آنها متوقف و به پارکنگ انتقال دلالت داده خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.