ممنوعیت تبلیغات کاندیداها در ۱۵ خرداد

۱۹اردیبهشت،

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: تبلیغات انتخاباتی در مراسم قیام ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز اظهار کرد: امسال مراسم سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد با دو ویژگی خاص نسبت به سال‌های قبل برگزار می‌شوند که یکی به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد و دیگری برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل پیش از برگزاری انتخابات است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هیچ عنوان در مسائل سیاسی و جناح بندی‌ها دخالت نمی‌کند، ولی پرداختن به سیاست‌های کلی نظام و انقلاب اسلامی از اهداف اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است.

وی اضافه کرد: یکی از مصوباتی که در استانداری خوزستان در این زمینه به تصویب رسیده، تشویق عموم مردم برای حضور حماسی و پرشور در انتخابات است.

*سخنران‌ها به هیچ دسته یا گروهی وابستگی ندارند

جعفری گفت: کاندیدا‌ها و حامیان آنها چه برای ریاست جمهوری چه برای انتخابات شورا‌ها، باید بدانند که در مراسم ویژه سالروز ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد، هرگز به توزیع اقلام تبلیغاتی نپردازند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد جدی و قضایی می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سعی شده است که سخنران‌هایی برای این مراسم‌ها انتخاب شوند که به هیچ دسته یا گروهی وابستگی نداشته باشند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: از آنجایی که امسال ۱۵ خرداد با شهادت امام موسی کاظم (ع) همزمان شده است، پیشنهاد می‌شود حرکت دسته‌جات عزا و تکیه‌ها؛ (از آنجایی که آغاز قیام ۱۵ خرداد از حوزه علمیه بوده است) به سوی حوزه علمیه و پس از آن مسجد اعظم باشد.

وی بیان کرد: در مسجد اعظم نیز یک مراسم باشکوه برگزار می‌کنیم که تا آخر هفته به تصویب اعلام خواهیم رساند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.