ممنوعیت نگرانی از پیروزی اوباما درکابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

درپی واکنش منفی مسئولان رژیم صهیونستی به پیروزی مجدد باراک اوباما، بنیامین نتانیاهو اول وزیر این رژیم از وزرا و اعضای حزب لیکود خواست، بدون هماهنگی با دفتر وی از هرگونه اظهار نظر درباره انتخاب اوباما اجتناب نمایند.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونوت نوشت: نتانیاهو بیم آن دارد که اظهارات منفی مسئولان صهیونیستی به روابط سرد بین وی و اوباما منجر شود و به همین سبب چنین بیانیه ای صادر نموده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از آن این بیانیه را صادر نمود که بعضی اعضای حزب لیکود از انتخاب مجدد اوباما ابراز سرخوردگی نمودند. به عنوان مثال دانی دنون عضو کنست رژیم صهیونیستی ضمن ابراز ناامیدی از انتخاب اوباما، گفت: به هیچ وجه نمی توان به اوباما اعتماد نمود.
این روزنامه صهیونیستی همچنین به نقل از یک مسئول بلند پایه حزب لیکود نوشت: دفتر نتانیاهو به سبب واکنش منفی به انتخاب مجدد اوباما دچار آشفتگی شده است و به همین سبب برای کاهش زیان ناشی از سردی رابطه کاخ سفید با تل آویو، چنین بیانیه ای صادر نموده است.
ایلی یشای وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به پیروزی اوباما، خاطرنشان نمود به نظر می رسد پیروزی اوباما  برای نتانیاهو روز دل انگیزی نباشد.
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.