ممنوع‌التصویر بودن باران کوثری یکی از دلایل توقیف فیلمی به تهیه کنندگی رضا میرکریمی است

سینماپرس نوشت:

فیلم «خسته نباشید» با حمایت حوزه هنری در حالی فیلمبرداری می شد که پروانه ساخت نداشت و از حضور باران کوثری که این روزها در سینما منوع‌التصویر است استفاده می‎‌کرد و دو کارگردان این کار نیز مجوز کارگردانی را نداشتند.

این فیلم سینمایی گویا به دلیل نداشتن پروانه ساخت و ممنوع التصویر بودن باران کوثری به عنوان یکی از بازیگران حاضر در فیلم «خسته نباشید» این فیلم از سوی مقامات مسئول توقیف شده است.

یکی از دلایل دیگری که گفته می شود موجب توقیف فیلم «خسته نباشید» در کرمان شده نداشتن مجوز کارگردانی از سوی افشین هاشمی و محسن قرائی است.

افشین هاشمی یکی از کارگردانان فیلم «خسته نباشید» گفت: هیچ چیز در مورد توقیف فیلم نمی دانم اما حوزه هنری در حال مذاکره برای رفع مشکلات فیلم است تا ساخت آن ادامه یابد. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا بتوانیم ساخت فیلم را ادامه دهیم.

در حالیکه تاکنون حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری این پروژه به کارگردانی مشترک افشین هاشمی و محسن قرائی انجام شده بود، سه روزی است فیلمبردای آن متوقف شد. فیلمنامه این فیلم را محمد رضایی راد بر اساس طرحی از رضا میرکریمی نوشته است و قرار است سپیده عبدالوهاب آن را مونتاژ کند.

فیلم داستان رومن و ماریا زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آنها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل بر میخورند. تا اینکه مرضی مستخدم اخراجی هتل به کمک پسر عمویش برای آنها نقشه می کشند.

غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری، باران کوثری و رویا افشار بازیگران این فیلم هستند. «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری است و تهیه کنندگی آن را رضا میرکریمی بر عهده دارد.
 

سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.