ممنوع التدریس‌ها به آموزش وپرورش مراجعه کنند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آماری از تعداد معلمان ممنوع التدریس ندارم، گفت: این گروه از معلمان برای پیگیری وضعیتشان به آموزش و پرورش مراجعه کنند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،، علی اصغر فانی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که چه میزان معلم ممنوع التدریس در آموزش و پرورش وجود دارد، اظهار داشت: آمار دقیقی از این اشخاص ندارم.

وی ادامه داد: دادگاه تخلفات اداری آموزش و پرورش مأموریت پیدا کرده است تا پرونده ها را بررسی کند البته فرهنگیانی که دارای چنین مشکلی می باشند به آموزش و پرورش مراجعه کنند تا این موارد را پیگیری کنیم.

فانی در پاسخ به این پرسش که ممنوع التدریس شدن معلمان یاد شده از سوی کدام ارگان است، گفت: از سوی نهادهای مختلف است اما به موارد مربوط به دادگاه تخلفات اداری آموزش و پرورش زودتر رسیدگی می کنیم.

وی تأکید کرد: فرهنگیان ممنوع التدریس به آموزش و پرورش مراجعه کنند و ما نیز به کارشان سریعاً رسیدگی می کنیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. خدیجه حاتمی:

    بنده با داشتن ۶ سال حق التدریس الان ممنوع التدریس شدم در راستای کاهش ۱۰درصدی حق حقالتدریسها ما را مازاد اعلام کردند و الان بیکار هستیم در صورتیکه از آزمون حق التدریسی سال ۸۲ قبول شدم و کلیه مراحل استخدام را با موفقیت به پایان رساندم و ضمنا دو بار هم دوره های ضمن خدمت را هم رفتم حال از شما تقاضای کمک و رسیدگی مینمایم بی نهایت از شما سپاس دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.