ممنوع التصویری قلعه نویی، شایعه یا واقعیت

۱۷فروردین۱۳،

رابطه امیر قلعه نویی و تلویزیون مدتهاست تیره شده است. سرمربی استقلال سال قبل و بعد از بازی استقلال و سپاهان در نیم فصل اول مدعی شد ضرغامی دستور داده قلعه نویی را بکوبند و تا آنجا که می توانند تصویر او را پخش نکنند.

تماشا:رابطه امیر قلعه نویی و تلویزیون مدتهاست تیره شده است. سرمربی استقلال سال قبل و بعد از بازی استقلال و سپاهان در نیم فصل اول مدعی شد ضرغامی دستور داده قلعه نویی را بکوبند و تا آنجا که می توانند تصویر او را پخش نکنند.

در آن زمان شایعه شد ممکن است ضرغامی به خاطر این اتهامات از سرمربی استقلال شکایت کند. این اتفاق نیفتاد اما به تازگی اتفاقاتی افتاده است که به نظر می رسد این حرف ها فقط شایعه نیست.

خبر ممنوع التصویر شدن قلعه نویی در تلویزیون بعد از آن قوت گرفت که نزدیکان به قلعه نویی در خبری در یک پایگاه اینترنتی نزدیک به مربی استقلال، نوشتند در تمام ۱۲۰ دقیقه بازی استقلال و سپاهان حتی یک بار هم تصویر بسته از مربی آبی ها پخش نشده است. این بازی در نهایت با شکست آبی ها همراه شد و فردوسی پور که گزارشگر این بازی بود، بارها در طول بازی نام مربی آبی ها را به زبان آورد.

ممنوع التصویری قلعه نویی، شایعه یا واقعیت

قلعه نویی در یکی دو هفته اخیر هم از صدا و سیما انتقاد کرده و هم بیماری اش سبب شده بود چند باری به برنامه های از قبل برنامه ریزی شده ای مثل کنفرانس های مطبوعاتی نرود.

در بازی استقلال و سپاهان از سوی کارگردان تلویزیونی نادیده گرفته شد اما بلافاصله بعد از بازی و در تمام بخش های خبری بارها تصویرش پخش شد. در حالی که داشت از خستگی تیمش می گفت و ازت برنامه ریزی غلط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انتقاد می کرد.

دست بر قضا در بازی با الهلال هم کارگردان عربستانی بارها میرشاد ماجدی را به جای قلعه نویی نشان داد. سوتی تلویزیون عربستان آشکار بود اما بعضی شایعه کردندن که صدا و سیمای ایران تصاویر را دستکاری کرده است!


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.